Mistä edullisia äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyristä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Amazon.co.uk ja sieltä maternity clothing tai nursing clothing

Ja vielä ilman postikuluja, jos tilaat 20£:lla ja vain Amazonin tuotteita.
Valitset vain tilauksen lopussa free delivery.

Huuto netistä enimmäkseen olen ostanu. Hm:stä myös jotain ja sitten mamalicious merkkiä jota myy stockmann, bebes, ja isommat vero modat. Nuo mamalicioukset on henkkamaukan hintasia mutta laaduktaan vaihtelevia, farkut on ollu hyviä mutta paidoista osa on hajonnu melkeen heti.

H&M:n äitiysvaateosasto on yllättävän hyvä. Itse olen ostanut kylläkin vain yhdet farkut, kahdet legginssit ja yhden hameen raskausajalle. Muuten omat vaatteet ovat mahtuneet hyvin päälle.

Valitettavasti noissa muissa ketjuliikkeissä ei äitiysvaatteita ole. Lindexillä tulee kuulemma äitiysvaatemallisto tänä keväänä, mutta en osaa sanoa ajankohtaa.

[QUOTE="Veera";29641523]Huuto netistä enimmäkseen olen ostanu. Hm:stä myös jotain ja sitten mamalicious merkkiä jota myy stockmann, bebes, ja isommat vero modat. Nuo mamalicioukset on henkkamaukan hintasia mutta laaduktaan vaihtelevia, farkut on ollu hyviä mutta paidoista osa on hajonnu melkeen heti.[/QUOTE]

Amazon myy myös Mamaliciousia. Ehkä halvemmalla???

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselevä;29642407:
Mistä H&M liikkeestä olette löytäneet niitä äitiysvaatteita? Olen mielestäni Helsingin liikkeet kartoittanut mutten ole löytänyt.

Minä ostin äitiysvaatteita Itäkeskuksen H&M:ltä. Ne oli piilossa vauvan- ja lasten vaatteiden takana nurkassa. Jouduin kysymään niiden sijaintia ihan henkilökunnalta, kun ei niitä muuten olisi löytänyt.

Eli siis ainakin Itäkeskuksesta löytyy.

Mammavaatteet Maliisan verkkokauppa http://www.mammavaatteet.fi on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Valikoima on laaja, myös koot XXL ja XXXL, eivätkä hinnatkaan päätä huimaa. Verkkokaupasta tehtyihin yli 80 euron tilauksiin ilmaiset toimituskulut. Mammavaatteet Maliisan varastomyymälä sijaitsee Seinäjoella ja se on auki sopimuksen mukaan.

4l9wl83ze2p.png

Yhteistyössä