Edullisia äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äitiysvaatteilla rahastetaan. H&M:ltä olen ostanut äitiysvaatteita ja sitten kappahlin pulskien osastolta... kannattaa vilkaista! Eilenkin kävin kappahlissa ja sieltä löysin ihanan tunikan! Jos omistaa ompelukoneen, niitä on helppo hieman muokata tarvittaessa.

Minä olen ostanut ellokselta ihan tavallisia vaatteita. Nytkin siellä on tunikoita 10e mitkä sopii hyvin myös raskaana olevalle (jos tunikoista tykkää) ja pari neuletakkia olen myös ostanut missä on rinnan kohdalla napitus mutta alaosa on avonainen eli siinä on halkio. Kirpputorilta oon myös löytänyt tunikoita mitkä oli hyviä raskauden aikana. Ostin kyllä hm:ltä pari raskausvaatetta mutta ei ehkä malliltaan olleet kuitenkaan niin istuvia mitä nuo ellokselta/kirpparilta löytämäni tavalliset tunikat. Maksoivat paljon mutta laatu ei kyllä ollut ellosta parempi ja ainakin istuvuus itselle huonompi.

minä ostin muutaman espritin nettikaupasta, sieltä ale-sivuilta. Ja ellokselta tilasin farkut. Myös huuto.netistä löytyi. Mamalicious merkki on vähän kalliimpi mutta sieltäkin ostin muutaman suht edullisen paidan.

Yhteistyössä