I
ie
Vieras
Pitäisi pikapikaa jostain löytää, mutta olen onnistunut bongaamaan vain stanan kalliita!!! Huutiksessakaan ei ole kuin ylihintaisia huonokuntoisia löytynynnä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:missä asut ja tarvitsetko arkikäyttöön vai tilapäisesti? meiltä on jääny carenat, minusta niissä on tosi isot pyörät. kunto ei ulkonäöllisesti hyvä enää mut pärjää niillä jos ei liikaa vaadi. raskaalla taakalla puoltaa, kuten kai useimmat matkarattaat. nuo on ylkkänä kun ei enää kaksia tarvita... saisit HAKUpalkalla
Alkuperäinen kirjoittaja ie:Pitäisi pikapikaa jostain löytää, mutta olen onnistunut bongaamaan vain stanan kalliita!!! Huutiksessakaan ei ole kuin ylihintaisia huonokuntoisia löytynynnä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ie:Pitäisi pikapikaa jostain löytää, mutta olen onnistunut bongaamaan vain stanan kalliita!!! Huutiksessakaan ei ole kuin ylihintaisia huonokuntoisia löytynynnä...
Missäpäin asut? Meillä olis ylimääräiset ABC Design vaalean siniset. Kääntyvä työntöaisa ym...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ie:Pitäisi pikapikaa jostain löytää, mutta olen onnistunut bongaamaan vain stanan kalliita!!! Huutiksessakaan ei ole kuin ylihintaisia huonokuntoisia löytynynnä...
Missäpäin asut? Meillä olis ylimääräiset ABC Design vaalean siniset. Kääntyvä työntöaisa ym...
Alkuperäinen kirjoittaja nyty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ie:Pitäisi pikapikaa jostain löytää, mutta olen onnistunut bongaamaan vain stanan kalliita!!! Huutiksessakaan ei ole kuin ylihintaisia huonokuntoisia löytynynnä...
missä päin asut