Mistä asioista sitten palstalla ärsyynnytte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
?
Henk.koht. mua ärsyttää vaan yksi asia, kun oikein mietin.
Se, että jos on olemassa joku FAKTA, niin siitäkin sitte ollaan eri mieltä. Yhtenä esimerkkinä raskaana oleva kysyy voiko ottaa panadolia... Ensin viisi sivua: toki voit ottaa. Sitten tulee joku ja alkaa kyseenalaistamaan. Keskustelu jatkuu siihen pisteeseen, ettei ihminen uskalla ottaa hammassärkyyn paria panadolia.

Mutta tämä ei ainakaan kateutta voi olla. Toiseen ketjuun viitaten.

Eniten ärsyttää jos joku kehuu nippailevansa lastaan tai pettävänsä miestään.

Joskus minuun sattuu (en tiedä miksi) kun naiset valittavat miehistään, vaikka minulla on hyvä mies. Tunnen vihaa välinpitämättömiä ja ilkeitä miehiä kohtaan.

Sama asia ärsyttää muakin, siis tuo että faktoista aletaan vääntämään kättä.
Mutta eniten ärsyttää sellaiset, jotka huutelee piilosta jatkuvasti henk.koht. loukkauksia tai loukkausyrityksiä vakkarinikkejä kohtaan. Esim. jos vaikka AnnaBell kysyy mitä kello on, niin joku vastaa siihen että sää oot sekaisin ja mee strippaamaan siitä :| . Vaikkei ketjussa kysytty sanallakaan, onko hän sekaisin tai pitäiskö mennä strippaamaan :xmas: . Eli ei vastata kysymykseen, ei keskustella aiheesta, vaan mennään henkilökohtaisuuksiin, kaivellaan esiin vanhoja juttuja. Asiat tappelee, ei ihmiset, niin sen pitäisi mun mielestä olla, ja jos on jonkun kanssa yhdessä asiassa eri mieltä niin on pirun lapsellista & pitkävihaista muistella sitä myöhemminkin.

Hmm.. Panadolin turvallinen ottaminen raskausaikana ei liene fakta, koska siitäkin VOI saada jotain sivuvaikutuksia.. tosin vaikuttaako se raskaus siihen mitenkään, sitä en tiedä.. Enivei, vastaus kysymykseen.

Ärsyttää 1) joku väittää, että ihminen ei puhu totta koska "ei se tilanne nyt vaan voi olla tuollainen" tai 2) tulee kertomaan millainen tilanteesi on/on ollut/tulee olemaan :xmas:

Semmosiin asioihin jossa kommentoidaan toisten kokemuksia vääränä. Esim Jos kysytään mielipidettä tai kokemuksia niin sieltä alkaa vastailut tulemaan että ei missään tapauksessa noin tai näin VAAN näin

voisin kertoo mut en.
aika hauska juttu mut en kerro.
salaisuus!
vaan minä jo kolme muuta palstalaista tietää tän.
eikä nekään kerro ja mä en kerro keitä ne on ja missä ketjussa puhuttu :)

Missä tahansa mä ärsyynnyn melkoisen herkästi siitä, että joku tietää kaiken asiasta kuin asiasta. Mun mielestäni on ihan tervettä sanoa joskus jostain asiasta, että ei tiedä, mikä on absoluuttinen totuus. Tai jopa kuunnella jotakuta toista ja todeta, että toinen tietää jostain asiasta enemmän kuin itse.

tosi monista asioista.
Ärsyynnyn kun sellaiset jotka ei ole samaa kokeneet, tai on hyvät tukiverkot, ovat olevinaan parempia kuin toiset. Vaikka eivät jaksaisi puoliakaan siitä mitä ne, joita haukkuvat esim. subjektiivisen päivähoito-oikeuden ym käytöstä.

Ärsyttää joidenkin röyhkeys. Esim lisa-marie valittamassa, että jos on muutama euro tilillä, on väärin hakea toimeentulotukea, kun itse on hakenut ja ilmeisesti elää toimeentulotuella, ja on miljoonaomaisuus itsellään (metsää, yrityksiä)

ja ärsyttää vaateketjut. paljonko laitat rahaa haalariin ja mitä olet shoppaillut. Ärsyttää merkkivaatteilla leveily (ja kyllä, minulla olisi varaa, mutta mieluummin maksan taloa ja mökkiä)

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Missä tahansa mä ärsyynnyn melkoisen herkästi siitä, että joku tietää kaiken asiasta kuin asiasta. Mun mielestäni on ihan tervettä sanoa joskus jostain asiasta, että ei tiedä, mikä on absoluuttinen totuus. Tai jopa kuunnella jotakuta toista ja todeta, että toinen tietää jostain asiasta enemmän kuin itse.

Tällaisia ihmisiä on åboriginal ja äiti40+ ja moni muu.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:

Luulee tietävänsä, ja tää huvittaa/ärsyttää muakin. Ja kun monestikaan ei sit voida edes myöntää, että enpäs tiennytkään/olinkin väärässä ;)

Uusimmat

Yhteistyössä