Mistä apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saama

Vieras
Millähän perusteilla saa kunnalta kotiapua?

Mulla siis kolme lasta, nuorin vasta 4kk, vanhin 5v mies välillä viikkojakin töissä ja pois kotoota. Sukua ei oo lähellä. Oon vaälillä niin väsynyt et meinaan nukahtaa seisaalteen, monesti nukun vaan pari tuntia yössä, päivisin nukkumisesta ei oikeen tuu mitään, kun vanhin ei nuku. Ja kotityötkin tehtävä.

Neuvolassa puhiun asiasta ja kehotti soittaa kotihoitoon...soitin ja sanottiin etten kuulu avustettavien piiriin. En täytä jotain perusteita, mutta ei kertonut kuitenkaan mitä.

neuvolaan. Minä tein niin. Sain kotipalvelusta hoitajan hoitamaan poikaa 2-3 krt/vk. Uuvuin totaalisesti. Hoitaja tuli hoitamaan aikaa aamulla 8-9 aikaan ja hoiti kerrallaan 3t. Minä nukuin sen ajan. Ja ite siitä hoidosta joutu maksamaan n4-5 e kerta. Ja kunta huolehti lopusta. Meillä köyhä maalaispitäjä ja silti sai tuollasta apua.

Alkuperäinen kirjoittaja soitappa :
neuvolaan. Minä tein niin. Sain kotipalvelusta hoitajan hoitamaan poikaa 2-3 krt/vk. Uuvuin totaalisesti. Hoitaja tuli hoitamaan aikaa aamulla 8-9 aikaan ja hoiti kerrallaan 3t. Minä nukuin sen ajan. Ja ite siitä hoidosta joutu maksamaan n4-5 e kerta. Ja kunta huolehti lopusta. Meillä köyhä maalaispitäjä ja silti sai tuollasta apua.

siis meillä neuvolantäti soitti kotihoitoon ja hoitaja tuli.

Siis vanhin poika ei nuku päiväunia, se onkin ainoo joka nukkuu öisin. Pienin tietty heräileelim useesti ja keskimmäinen 2v on kans huono nukkumaan. Ens viikolla helpottaa kun mies tulee kotiin.. Pitää kysyä neuvolasta. Ihmettelen tosiaan ittekkin kun monet muutkin saanut apua..

Yhteistyössä