Mistä aloittaa kierron pituuden laskeminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli sellaista mietin, että minulla oli viime kierrossa 6pv ennen kunnon menkkoja veristä tuhrua ja ruskeaa tuhrua se 6pv, kunnes alkoi kunnon vuoto. Mistä aloitetaan kierron pituuden laskeminen? Siintä päivästä kun alkoi verinen tuhru vai kunnon vuoto? Tälläista tuhrua ei ole aiemmin ilmennyt.. :/

samaa iteki miettiny.. ko ny enne kunno vuotoo tuli kaks pvää TODELLA VÄHÄN ruskeahtavaa vvuotoa. Eli eka pvä tuli iha yhe kerran vain todel pieni vana paperiin ja toisena pvänä vähä enempi mut sillonkaa ei kovin kummosesti..

Mä taas kuullut että jos vuoto alkaa ennen klo 20.00 niin se päivä on kp1 mutta jos taas klo 20.00 jälkeen on seuraava päivä kp1.
Itselläni on pari kertaa alkanut n21aikaan menkat ja kyllä se on pitänyt paikkaansa että seuraava päivä vasta oli kp1 ja pari kertaa alkanut juurikin siinä 18-19aikaan ja merkitsin sen kp1 ja paikkaansa piti sekin.

Itselläni ei ole kokemusta mistään välivuodoista tai tuhruista, mutta se päivä milloin tarvitset sidettä tms on se vuotopäiväksi laskettava.

Juu.. hmm.. mä ku en sidettä käytä muutenkaa.. :D ni pittää kai sit muute vaa kahtoo vähä et millo tarvis jos käyttäis.. mut juups, ei mulkaan tuhruja enne ollu mut ny ol.. toivot. ei jatkossakaa ois :)

En käytä minäkään siteitä.. siksi siinä onkin että tms :D :laugh:
Joo ei varmaan oel kivaa tuhruilla kun tosiaan miettii että olisko tää jo kp1 vai tää vai... :kieh: Toivottavasti kaikkien kierrot tasaantuu nopeasti, jos ei niin lääkäriin mars hakemaan terot. :)

Yhteistyössä