En haulla löytänyt, tai sitten en vaan osannut sitä käyttää. Paljon mahdollista sekin.
Minulla tutkimukset vasta aluillaan ja nyt seuraavassa kierrossa pitäisi ottaa muutama verikoe kp 4-7. Eilen illalla alkoi tuhruttelu, paperilla saattaa näkyä punaista, mutta siteeseen tulee vain ruskeaa tuhrua. Tämä kai on vielä tiputtelua?
Olen tavannut laskea kp 1:ksi vasta sen ekan kunnon vuotopäivän, jolloin vuotoa tulee ihan pönttöön asti ja selkä on kipeä ja mahaa juilii jne. Mutta sitä ennen minulla on 3-5 päivää tiputtelua. Pari ekaa tiputtelupäivää ovat tämmöistä niin kuin nyt. Odotettavissa on, että tiputtelu muuttuu ihan veriseksi, mutta sitä verta tulee ihan vain paperiin pyyhkittäessä tai sitten ihan aavistus siteeseen. On kuitenkin ihan verta, mutta max 1tl päivässä. Semmoistakin saattaa olla pari päivää. Ja vasta sitten alkaa kunnon vuoto.
Mistä ihmeestä nyt tiedän, mistä virallisesti pitäisi tuo laskeminen aloittaa. Polilta kun soittivat minulle tuon verikoelähetteen, niin kysyin tuosta laskemisesta, mutta hoitaja(?) ei tiennyt, sanoi vaan että kun vuoto alkaa niin siitä lasket. Mutta olisiko pitänyt siis laskea jo tuosta eilisestä tuhrusta?
Miten teille on sanottu, mistä lasketaan? Olisin kiitollinen vastauksista, olen ihan pihalla...