mistä 100cm --110cm bodeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitsykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap:lle voimia!

Itse olen kanssa noita isoja bodyja etsinyt, meillä on kohta 6v täyttävä kehitysvammainen poika joka on vaipoissaan ja jolle ne boyt olisivat kätevin "paitamalli". 98cm on kuitenkin isoin mitä on löydetty, eli olisi kiva kuulla jos joku olisi törmännyt kookkaampiin. meilläkin siis se 110 olisi tällä hetkellä passeli koko.

Ompelutaitoiset laittakaapa korvantaakse, et isoille podeille ois tarvetta... kuten varmasti muillekki helposti puettaville vaatteille jotka ois tarkoitettuja esim. pyörätuolissa oleville lapsille

[QUOTE="äitsykkä";23308455]Vaippa ei pysy hyvin paita+ pikkarit yhdistelmällä. Mistä löytäisi isompis bodeja? Tuttan koot kun loppuu 86cm name it taitaa tehdä vielä 92cm, mutta isompia ei tahdo löytää :([/QUOTE]

Tutta tekee myös 98cm, huomasin eilen Halpa-Hallissa käydessäni tämän :)! Harmi ku ei ollut lyhythihaisia, olisi käteviä normipaitojen alla. Minymo löytyy myös 98cm Minymo body med langt rme, lysebl

Toki nuo ei ole 100-110cm :(.

Mitenkään liittymättä itse ap:n kysymykseen mutta kiinnitin huomiota tuohon kun kaikki kauhisteli että miten 110 kokoa käyttävä lapsi voi olla vielä vaipoissa niin ei kaikki lapset kasva saman muotin mukaan jos toisen 4 vuotias ja jonkun 6 vuotias käyttää tuon kokoisia vaatteita niin meidän 2 vuotiaskin käyttää,kun sattuu vaan olen niin pitkä.... ei mulla muuta... :)

Yhteistyössä