missähän paikoissa siellä turussa oikein kannattaisi käydä

Noista menomestoista tää mamma ei tiedä mitään ;) Mutta nyt kannattaa tietysti netistä tarkistaa kulttuuripääkaupunkitapahtumat. Niitä on kaikennäkösiä ja varmasti joku kiinnostaa :) Linnassa saa kiertää omin päinkin, määrätyillä reiteillä tietysti. Korkeallekin periaatteessa kiivetään, muttei sitä huomaa mitenkään, jos ei halua. Ihan kuin museossa kävelisi. Tuomiokirkkoon pääsee silloin kun ovet on auki. Periaatteessa milloin vaan päiväsaikaan, kunhan ei ole mikään yksityinen toimitus menossa tai maksullinen konsertti ym.
Jos nyt piakkoin olet tulossa, kannattaa testata joku jokiravintola, joko syömisen tai olusen merkeissä.

Linnassa joutuu portaita kiipeilemään, riippuu vähän millainen kierros on, että miten paljon. Tuomiokirkosta epäilen, ettei ihan milloin vaan pääse, ihan varma en ole, mutta sellainen mielikuva on, että voisi olla öisin suljettu, enkä jaksa netistä tarkistaa.
Caribiassa riittää lämpöä ja aikuisetkin voi mennä liukumäkiin, ulkoaltaassakin kannattaa käydä ja liian kuuma tulee, niin ulkoaltaasta pääsee takana olevaan kylmään altaaseekin (tosin kerran ukkosella ulkoallas suljettiin, vesisateellakin ollaan uitu).

Ahaa! Niin mä ajattelin heti korkeanpaikan kammoa. Tarkoitin, että uskaltaa kiivetä, vaikka sellainen olisikin. Pääasiassa näkee vain paksuja muureja. Jos on liikuntavaikeuksia ei ole ehkä paras paikka.

Caribia tosiaan vastaa tyyliltään näitä uusia kylpylöitä, erilaisia altaita ja liukumäkiä nuorison mieleenkin. Naantalin kylpylä on tietty Naantalissa, mutta varteenotettava vaihtoehto. Perinteisempi ja rauhallisempi, ei liukumäkiä, mutta itse tykkään niistä pienistä altaista.

Ahaa! Niin mä ajattelin heti korkeanpaikan kammoa. Tarkoitin, että uskaltaa kiivetä, vaikka sellainen olisikin. Pääasiassa näkee vain paksuja muureja. Jos on liikuntavaikeuksia ei ole ehkä paras paikka.

Caribia tosiaan vastaa tyyliltään näitä uusia kylpylöitä, erilaisia altaita ja liukumäkiä nuorison mieleenkin. Naantalin kylpylä on tietty Naantalissa, mutta varteenotettava vaihtoehto. Perinteisempi ja rauhallisempi, ei liukumäkiä, mutta itse tykkään niistä pienistä altaista.
no kyllä mä ihan tuota korkeanpaikan kammoa tässä ajattelin. kun kerran käydessäni ahvenanmaalla sorruin linnavierailulle, ja mun aika meni siihen että keskityin siihen, että uskalsin mennä läpi sen reitin.

Yhteistyössä