joutuuko siellä linnassa esim. kiipeilemään korkeissa paikoissa. ja pääseekö turuntuomiokirkkoon sisälle milloin vain. ja onko ne kylpylät millaisia paikkoja. ja onko joku menomesta, jossa ehdottomasti kannattaisi käydä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kyllä mä ihan tuota korkeanpaikan kammoa tässä ajattelin. kun kerran käydessäni ahvenanmaalla sorruin linnavierailulle, ja mun aika meni siihen että keskityin siihen, että uskalsin mennä läpi sen reitin.Ahaa! Niin mä ajattelin heti korkeanpaikan kammoa. Tarkoitin, että uskaltaa kiivetä, vaikka sellainen olisikin. Pääasiassa näkee vain paksuja muureja. Jos on liikuntavaikeuksia ei ole ehkä paras paikka.
Caribia tosiaan vastaa tyyliltään näitä uusia kylpylöitä, erilaisia altaita ja liukumäkiä nuorison mieleenkin. Naantalin kylpylä on tietty Naantalissa, mutta varteenotettava vaihtoehto. Perinteisempi ja rauhallisempi, ei liukumäkiä, mutta itse tykkään niistä pienistä altaista.