MISSÄHÄN mies on ??!?!?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henda

Vieras
ÄRG.

lähti maanantaina mökille. (mökki n.100km päässä)
sanoi että tulee keskiviikkona aamupäivästä kotiin.
no ei ole näkynyt ukkoa.

Eilen yritin soitella, mut ei vastaa. Tänään varmaan miljoona kertaa soittanu mut ei,ei vastaa |O
jos se on pihahommissa vaikka ollut kun soitan ni ois se nyt sen verran kattonu kännykkäänsä et ois huomannu multa tulleet puhelut ja tekstarit, joihin ois varmasti vastannu,
ja juu,ei oo akusta kiinni, latureita siellä on vaikka muille jakaa.

Soitin ukon kaverille, jolla mökki siellä päin ja monesti meidän mökillä ovat kaljoilla. Mut sano et ei oo ollu yhteydessä toisiinsa nyt muutamaan viikkoon.

Mulla on pikku paniikki päällä ja todellaki huolestunut! :O
oon soitellu läpi miehen lähellä asuvia sukulaisia ja ystäviä, ei mitään hajua heillä.

Tässä nyt vaan vähän pakostakin ajattelee sitä pahinta :|

huoooh, missähän se mahtaa luurata`?

Meinasin ensin vastata ihan hupailu mielessä, että ei ole ainakaan meillä näkynyt, mutta tuo kuullostaa oikeasti aika erikoiselta ja huolestuttavalta. Voisiko joku käväistä ainakin siellä mökillä katsoa elämisen merkkejä? Onko hänellä aikaisemmin ollut "katoamisia"?

Itse varmaan viimeistään huomenna soittelisin poliisille jos mistään ei alkaisi tihkua mitään tietoa.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Itse varmaan viimeistään huomenna soittelisin poliisille jos mistään ei alkaisi tihkua mitään tietoa.

Piika-äiti

Peesi.
Mä olen itseasiassa kerran soittanut poliisille vähän vastaavassa tilanteessa. Tosin oli talvi ja viimeisin havainto oli miehestä ollut, että ajoi autolla jäätietä pitkin... ja kun ei sitten saanut enää puhelimella yhteyttä, ajattelin ukon painuneen ahventen valtakuntaan :(

mä pyysin miehen veljeä käydä tsekkaamassa, mutta hän pääsee käymään vasta huomenna siellä.
mut hyvä se niinkin.

ei kyllä ennen tällasia katoamisia ole ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja hui!:
Mä olen itseasiassa kerran soittanut poliisille vähän vastaavassa tilanteessa. Tosin oli talvi ja viimeisin havainto oli miehestä ollut, että ajoi autolla jäätietä pitkin... ja kun ei sitten saanut enää puhelimella yhteyttä, ajattelin ukon painuneen ahventen valtakuntaan :(

juu,saanko udella,että miten tässä sitten kävi?

Alkuperäinen kirjoittaja henda:
juu,saanko udella,että miten tässä sitten kävi?

Hyvin kävi. Juuri kun puhelu oli poliisin kanssa loppumassa, mies ajoi pihaan. Vähän ehkä hätiköityä (näin jälestäpäin ajateltuna), mutta toisaalta em. seikat huomioon ottaen + että oli jo pimeää, minä raskaana... Poliisi oli todella asiallinen eikä ainaknaa antanut sellaista vaikutelmaa, että mitähän tuokin rouva nyt vouhottaa.
Mieheltä oli loppunut puhelimesta virta eikä autolaturia ollut.