Suurmamma
Mutta kuopus nukkuu samassa huoneessa kanssamme.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25251638:Öisin nuo asiat hoidetaan- niin tekevät tontutkin.
Mutta kuopus nukkuu samassa huoneessa kanssamme.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25251638:Öisin nuo asiat hoidetaan- niin tekevät tontutkin.
Toiseen aikaan se ei olisi niin hankalaaAlkuperäinen kirjoittaja yllytän;25251631:Ja miksiköhän tämä kantamisoperaatio täytyisi tehdä juuri aamupala-aikaan?
Äh, anti olla.Mutta kuopus nukkuu samassa huoneessa kanssamme.
Teillä on vain 4 lasta, heistä 3 koulussa ja 1 päiväkodissa.Yöllä en kertakaikkiaan näe, kun ulkona on säkkipimeää! Ja meillähän on suurperhe, joten aina joku lapsi on aamupallalla. En voi odottaa, että he ovat syöneet, koska sitten he ovat olohuoneessa ja näkevät edelleen ikkunasta, kun kannan jätesäkit autoon...
Minä olen päivät töissä. En sanonut, että he söisivät koko päivän aamupalaa.Teillä on vain 4 lasta, heistä 3 koulussa ja 1 päiväkodissa.
Miten hitossa ne siis saa syötyä kotona aamupalaa aina vaan, pitkin päivää?
On aina tarkasteltava monelta kantilta asiaa. Näin mulle on opetettu.No voi että hankalaa. Sun varmaan täytyy jättää ne lahjat odottamaan sellaista joulua, jolloin joko lasten usko pukkiin on jo mennyt tai olette muuttaneet taloon, jonka äänieristetystä länsisiivestä ei kuulu rapinaa itäsiipeen, jossa lapset nukkuvat. Tai antaa ne sitten synttärilahjoina.
Kiehtovaa, kuinka monimutkaiseksi ihminen voi asiat itselleen tehdä. Tuo vaatii jo hyvän mielikuvituksen
Lapset näkevät, että en mene roskikseen vaan autoon...Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25251680:Viet ne lahjat illalla ja huom! otat mukaan taskulampun (jos et omista sellaista niin ostat sellaisen ) Ja lapsille kerrot että viet roskia ulos, näin saat vaikka vietyä parikin lahjaa autoon jätesäkissä ihan lapsien nenän edestä
Ja tämä ei onnistu, koska...?
Ei sulla ole muuta vaihtoehtoa. =) Heitä samantien lahjat roskiin, kun et niitä paketoitua saa. =) =) Mitä te niillä lahjoilla teette, jos ne eivät edes paketissa ole. =)En voi tuottaa lapsille sitä pettymystä.
LApset! Äiti menee nyt. ÄITI oikeasti menee NYT! Ei saa kurkkia, ÄITI vie vain ROSKAT!Lapset näkevät, että en mene roskikseen vaan autoon...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25251702:LApset! Äiti menee nyt. ÄITI oikeasti menee NYT! Ei saa kurkkia, ÄITI vie vain ROSKAT!
Älkää vain kurkkiko ikkunassa, koska vien vain roskat.
Täällä ei ole teille MITÄÄN nähtävää, roskia tässä vain... tippadidaadaa......
Eikö se isä voi harhauttaa niitä sen aikaa mitenkään? Lapset kuulostaa kyllä aikomoisilta kyttääjiltä, jotka vahtaa ihan jokaista liikahdusta minkä ap vaan tekee Mitenkähän ja missä välissä te harrastatte seksiä.. ?Lapset näkevät, että en mene roskikseen vaan autoon...
Mies on rakas. En vaihda.Vaihda miestä, ota Joulupukki? =)
No eihän ne usko. Aika iso epäilys heräisi, jos lähtisin viemään roskia. Mies on se, joka vie roskat.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25251702:LApset! Äiti menee nyt. ÄITI oikeasti menee NYT! Ei saa kurkkia, ÄITI vie vain ROSKAT!
Älkää vain kurkkiko ikkunassa, koska vien vain roskat.
Täällä ei ole teille MITÄÄN nähtävää, roskia tässä vain... tippadidaadaa......
Kyllä mä olen tullut siihen tulokseen, että muuta keinoa ei ole jäljellä...jos kerta se mieskin on niin onneton tunari ettei osaa paketoida edes vähän sinne päin. On nämä vaikeita aikoja, onneksi joulu on vaan kerran vuodessaOnko kaikki keinot muka käyty läpi? Eikö sulla olis mitään keinoa jemmassa? Vapaata en voi nin vain ottaa.