missä tutustuit mieheesi?

• Viestiketjun aloittaja maami
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo

Me tavattiin ekan kerran kaverin kaverin tupareissa..sen jälkeen sitten kaupungilla pyörittiin samassa porukassa.
Hassua tosin, mies oli käynyt isänsä kans meillä jo silloin kun oltiin molemmat jotain 3v. Välimatkaa oli silloin 30km.
Nyt melkein 7v. yhdessä ja siitä vähä päälle 3v. naimisissa. Kaks ihanaa lastakin on siunaantunut :D

Mulla oli kaverin kans teksti-tv:llä ilmotus et haetaan kirjeenvaihtoon miehiä (kaveruksia). Tämä siis vuonna 1997. Muutama kuukaui sitten kirjoteltiin, minä mieheni kans ja kaverini mieheni kaverin kans. Ja siitä se juttu lähti. Me ollaan yhdessä edelleen, kaverin ja sen miehen tiet erosivat muutaman vuoden seurustelun jälkeen.

vieras
tuli käymään mun riparilla, jossa kaverinsa oli myös, tosin silloin en vielä häntä ajatellut, syksyllä törmättiin kaupungilla ja hän pyysi mua kyytiinsä ja siitä se sitten lähti, yhdessä oltu reilu 12v ja kaksi tenavaa, häistä haaveilen tässä joskus...:)

vieras
mun uudella tyopaikalla(ensimmäisellä viikolla), ensimmäinen tapaamani yhteistyökumppani, jonka kanssa teen yhteisiä projekteja edelleen. onneksi meillä on muitakin projekteja koko ajan päällä, niin ei liikaa olla töissä naamatusten.

Yhteistyössä