missä tutustuit mieheesi?

• Viestiketjun aloittaja maami
  • Ensimmäinen viesti
20 v sitten tavattiin KY;lla , oli sh-opiston seka TKK :n yhteisbailut. 18 v ollaan oltu naimisissa ja lapsia on 4. Silloin en olisi tiennyt kuinka liikkuvaista ja kansainvalista meidan elamasta tulisikaan.parempi niin ehka ;)

e.l
koulun asuntolan pyykkituvassa tavattiin, kun olin kämppikseni kanssa pyykillä ja mies tuli "tutustumiskäynnille". Siitä sitten miehellä alkoi olla mulle päivittäin "jotain" asiaa ja siitä se sitten lähti. Yhdessä ollaan oltu pian 9.v, joista naimisissa 2,5v. Kolme lasta on siunaantunut.

Niinkin hassulta kun se kuulostaa:mun mummon rappusilla..Se toi juustomaitoa mummolle ja siinähän sitten ilmeisesti leikillään pyys mua pullanpaistoon..sillä tiellä edelleen.
14v takana, 3 lasta..Naimisissa siitä ajasta 13v

Gluteus maximus
Tuli samalle luokalle ylä-asteelle (7lk) ja sitten oltiin lukiossa parhaimpia kavereita/ystäviä, sitten lukion toisella rakkaus iski =) Oli helppo alkaa seurustelemaan ihmisen kanssal, jonka tunsi jo entuudestaan tosi hyvin. 10v tulee kesällä täyteen, joista 2 naimisissa. 2 lasta meille on siunaantunut =)

vieras
Töissä.. 13 vuotta sitten. Varattuja molemmat mutta työpaikka romanssistamme kehkeytyi kuitenkin jotain suurta =)
Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta josta 5 vuotta aviossa ja lapsia 2

elli
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Mä en taida edes kehdata kertoo kuin epätoivoinen mä oon ollu tuon miehen perään :ashamed:
Mut teksti-tv:n treffi tms. ilmoituksen kautta löysin miehen ilmoituksen, sitten ekas tekstailtiin jonkin aikaa. Eka kerran tavattiin ku mies oli melkein mun kotinurkin työn merkeis, käytiin kahvilla. Kohta tulee vuosi kun eka viestit laitettiin :heart:
Mä muutin loppu kesästä lähemmäksi miestä, ei asuta viel yhdes, mutta tuossa tuo sohvalla nukkuu nytkin :ashamed: :heart: :heart:
Samasta paikasta mä löysin mieheni :) nyt naimisissa 5v ja 2 lasta..

Jaa-a. Mun miehen mielestä me ollaan tunnettu toisemme jo teini-ikäisinä, eli oltais tunnettu toisemme jotain 15 vuotta. Mutta mun mielestä me vaan tiedettiin toisemme nimeltä, ei siis ikinä pyöritty samoissa piireissä tms. Mutta moikattiin kun nähtiin. Varsinaisesti tutustuttiin mun veljen tupareissa reilu kolme vuotta sitten. Ja siitä eteenpäin onkin asiat edenneet aikamoista vauhtia -> avoliitto, kihlaus, vauva + avioliitto. :heart:

Yhteistyössä