missä tutustuit mieheesi?

• Viestiketjun aloittaja maami
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
meillä 9v yhes ja kaks lasta.tavattiin puhelimen välityksellä.nykyinen mieheni soitti vahingossa väärään numeroon ja siitä se lähti.3kk meni ku tavattiin toisemme.
Ei varmaan kauhean yleinen tapa tutustua :)

Yhteisellä anopilla tavattiin ekan kerran. :LOL:
Tosin ei ole enää yllättäen kummankaan anoppi :whistle:

Yhdessä on kuljeksittu 5 vuotta, josta naimisissa 3.
Ensimmäisestä tapaamisesta lienee kuitenkin jotain 8 vuotta.

Kolmatta vauvaa odotellaan. :heart:

Mies ihan oikeesti sanojensa mukaan odotti mua karaokebaarin aulassa. Ja se, miks mä lähdin ykskaks yllättäen ihan vieraaseen kaupunkiin baariin laulamaan karaokea, on mulle yhä mysteeri. Ja kun mie vielä... tosi noloa... ruikutin yhden puoltutun väkisin mun mukaan, kun en itse yksin halunnut lähteä. Ja miun piti vielä koko ilta hälle siitä hyvästä tarjota :eek:

Tuosta on aikaa kohta 12v.
Kai tää on / oli sit se Kohtalo... tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
meillä 9v yhes ja kaks lasta.tavattiin puhelimen välityksellä.nykyinen mieheni soitti vahingossa väärään numeroon ja siitä se lähti.3kk meni ku tavattiin toisemme.
Ei varmaan kauhean yleinen tapa tutustua :)
no empähän oo kuullu samanlaista tarinaa keltään muulta. :p

joskus nähtii kaverilla kun olin käymässä (oli moikkaamassa isäänsä, siis kaverin äiti ja ukon isä oli yhessä, tosi ei enää ) joskus syksyllä 99 ja alettii seurustelee 1.1.2000 ja 2 yhteistä ihanaa lasta ja lisää haaveilen

Mä en taida edes kehdata kertoo kuin epätoivoinen mä oon ollu tuon miehen perään :ashamed:
Mut teksti-tv:n treffi tms. ilmoituksen kautta löysin miehen ilmoituksen, sitten ekas tekstailtiin jonkin aikaa. Eka kerran tavattiin ku mies oli melkein mun kotinurkin työn merkeis, käytiin kahvilla. Kohta tulee vuosi kun eka viestit laitettiin :heart:
Mä muutin loppu kesästä lähemmäksi miestä, ei asuta viel yhdes, mutta tuossa tuo sohvalla nukkuu nytkin :ashamed: :heart: :heart:

Ihan eka kerran nähtiin kaupungilla kun olin kaverini kyydissä ajelemassa. Kun eka kerran kiinnitin huomioni häneen olin taas kaverini kyydissä ajelemassa, ns. juoppokuskina. Sitten tuli mökkireissu ja tuossa se rinnalla vieläkin kulkee.. :D :heart:

Niin ja yhdessä oltu vuodesta 99 (välissä oli pieni tauko) ja nyt oltu naimisissa yli 2 vuotta. 2 lasta.

Tapasimme kesätyöpaikassa. Mutta en minä sillon vielä mitään siitä miehestä älynny, mukava sen kanssa jutella oli. Mutta kai se joku kohtalo oli, kun syksyllä samassa koulussa olimme opiskelemassa. Olin silloin 17v.
Nyt olen 35v. ja sama mies edelleen kutoo sydämeni flanelliin. :heart:

Yhteistyössä