Missä Turussa olisi hyvä imettää?

Stockmannin lastenhoitohuoneessa (ruokakaupan kanssa samassa kerroksessa) on tuoli imettämistä varten, jos haluaa katseilta suojaan. Forumissa Cafe sign on kiva kahvila, josta löytyy veskistä hoitotaso ja kahvilan puolella on sohvaryhmä, jossa on mukava istua imettämässä. Ite imetin missä vaan pääsin istumaan, voihan sitä vaikka harson laittaa suojaksi. :) Muita ei nyt äkkiseltään tule mieleen, kun Hennesin uusissa tiloissa ei taida hoitohuonetta olla. Kannattaa varmaan kysyä... Vanhoissa tiloissa nimittäin oli aika kiva hoitohuone, jossa myös imettämiseen oli mahdollisuus.
 
Missä muuten imetät,jos käyt jossain.
Eiköhän Turustakin löydy paikkoja missä imettää.
Eiköhön Turunlinnasta löydy lastenhoitohuone tai vessa hätätapauksessa.
Itse olen imettänyt monet kerran naisten vessassa, jos muuta paikka ei ole löytynyt.
B) B)
 
En tiedä Turusta mitään imetyspaikkoja, mutta kuulostaa vaan niin hassulta että siihen jokin paikka tarvittasiin. Pistää vaikka vähän jotain takkia suojaksi tmv. Ja imetyshän on ihan luonnollinen asia, että eipä se kai katseita niin kerää.
 
Moi. Minä olen 2kk tytön äiti ja asun raisiossa. olen hiljalleen opetellut imettämistä missä vaan. Vaatii hiukan harjotusta ettei Tissit näy joka kulkijalle. Harso tai huivi mukana niin antaa mukavan suojan, rinnoillesi ja myös ruokarauhan vauvallesi, ettei se vilkuile ympärilleen.

Oon oikeastaan valinnut imettämisen aina tilanteen mukaan. esim täpötäydessä ravintolassa tai terassilla en ole ryhtynyt imettämään, pelkästään sen takia että vauvan täytyy saada ruokarauha, eikä se onnistu hälisevässä/hulisevassa ravintolassa.
Joka paikasta löytyy aina vessa mihin voi mennä imettämään. Meillä ei ainakaan imettäminen kestä ku 5-10 min joten voi aivan hyvin mennä vessaan ja imettää ihan pöntön päällä istuen. Oon myös aloittanut harjoittelemaan vaipan vaihtoa vaunuissa sekä vessoissa mikä ei ole ns. lastenhoitohuone. kun joku taso löytyy, niin onnistuu.

Harjoitusta vaan, niin imettäminen onnistuu huomaamattomasti missä vaan =)
 
Mä olen kyllä imettänyt missä vaan, vaikka keskellä toria! no en ihan siinä koska siinä ei oo mitään paikkaa missä istua mutta siis paikka kun paikka kelpaa kuhan on penkki mulle. jos joku saa kiksejä siitä että näkee mun tissin kun imetän, niin kai se on sille sitten suotava. :LOL: :LOL: musta imetys on niin luonnollinen asia, et emmä oo ees miettinyt asiaa noin paljoa.
 

Yhteistyössä