missä synnytykset käynnistyneet

Mulla alkoi ihan kotosalla keskellä yötä..Laskettu aika oli mennyt jo 2 viikkoa yli.Mentiin sitten päivällä sairaalaa, jossa supparit kuitenkin loppuivat.Kotiin eivät päästäneet ja antoivat lisäksi supistuksia aiheuttavai tabuja...Silti lapsivesi meni vasta 1½vrk:n päästä ja lapsi syntyi 2 vrk:n päästä laitokselle menosta!Tosi hitaasti syntyi ja kipeä olin! :'( Paikat eivät vaan yksinkertaisesti meinanneet aueta senttiäkään..
Et en usko et synnytys käynnistyy niin voimallisesti.no tietysti joillakin..
 
Adalmina
Ensimmäinen alkoin isäni luona kovilla supistuksilla yllättäen rv 35 + 3. Poitsu syntyi sitten seuraavana päivänä eli viikoilla 35 + 4.

Toinen lähti aamuyöstä kotona vesien menolla, todella yllättäen sekin viikoilla 37 + 2.

Mun vauvat on ollut aikas hätähousuja tulemaan tänne maailmaan :D
 
molemmat synnytykset käynnistyny yöllä veden menolla kotona. herätin miehen molemmilla kerroilla, että vedet meni. eka kerralla oli ensireaktio ai mitkä vedet ennenkuin tajus, toisella kerralla ootko varma?? se on aina sekasin jos sen herättää ;) valpastu kyllä samantien!
 
krisse-80
Mulla kans vedet meni yöllä kotona. Tippaan jouduin kuitenki lopulta seuraavana aamuna synnärillä, ku omat supparit ei tehneet mitään. Siitä vajaan neljän tunnin päästä oli pimu äitin sylissä! ;)
 
77mm harmaana
Kotona alkoi synnytys aamulla. Alkoi kyllä niin "hiljakseen" ettei olisi hirveästi haitannut vaikka olisi alkanut jossakin muualla. Minulla alkoi synnytys siis osittaisella vesien menolla, eli vettä tuli sen verran vähän että en olisi esim. kaupassa tulvaa aiheuttanut. Supistukset alkoivat tästä vasta tunnin päästä.
 
Kotona yöllä meni vedet ja luulin ensin pissanneeni sänkyyn... ja mies oli tietysti kaverin synttäreillä, ja oltiin juuri pututtu että koska vaan muttei tänään vielä :)

(onneksi mies ei ollut kovinkaan kaukana, vaikkei tuossa nyt mitään kiirettä ollutkaan)
 

Yhteistyössä