missä se paljon puhuttu alapää ketju on??

  • Viestiketjun aloittaja `mitä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitkä ihmeen pallerot tuolta yhestä pimpsasta tursuaa? Vai onko ne peräpukamat.. Kyllä on ruma..
Sä kattelet viime vuoden pimppejä :D Koittakaa nyt pysyä ajan hermolla :LOL:

Joo on ne pukamat, jos tarkoitat sitä vanhasta ketjusta olevaa, palstalta toiseen kiertänyttä kuvaa.
 
vieras
Itse en ystyny katsoon kun muutamia listan alusta, sitten oli lentää oksennus.. Ei silti, ei munkaan alapääni varmaan mikään kaunis ole, mutta nettiin en koskaan pistäisi kuvaa..
 
Tuli vaan mieleen että kyllä mahtaa gynegologi nähdä jos jonkinlaista.
Mikähän oikeesti on kaunis römpsä ja mikä ei. Mitkä ne kriteerit ees on miltä sen pitä näyttää?
Ainahan puhutaan siitä millanen miehellä pitää olla mut millanen sen sit naisella pitää olla??? |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en ystyny katsoon kun muutamia listan alusta, sitten oli lentää oksennus.. Ei silti, ei munkaan alapääni varmaan mikään kaunis ole, mutta nettiin en koskaan pistäisi kuvaa..
No ei kait nyt niistä oksu lennä?

Mä kattelen kaikenmaailman sairaalasarjoja missä on murskaantuneita jäseniä yms, eikä niistkään okseta niin saati sit ihan normaalit ulkoset elimet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No kai ne miehetkin puhuu naisten pilluista. Onhan se nyt varma.
Mut millanen se sit on se normaali, kaunis tai värkin näkönen värkki. :/
No en mä nyt tohon voi vastata muutoin, kuin kaikin puolin tosi siisti... ei repsottavia häpäreitä tai muutakaan.... Semmoista römpsää ei vaan taida olla olemassakaan mikä ois oikeesti kaunis. :D
 
sen perusteella mitä olen kuullut miehiltä, niin tuntuvat olevan sitä mieltä että terve ja puhdas pillu on aina ihana, kaunis ja kiihottava, ei sen niin väliä vaikka häppärit tursuilisi vähän tai vaikka enemmänkin
 

Yhteistyössä