Me käytiin aikoinaan catiskassa (vai miten se nyt kirjoitetaan) katsomassa Hunkseja =)
On se pystyssä edelleen... Mikäs pahan tappaisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mun yks ystävä on sieltä myös kotoisin ja rysässä tuli monta iltaa istuttua liekö pystyssäkään enää jonkun verran tunnen sieltä porukkaakin, ihan jees paikka
Juu ymmärrän kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ee:En viitsi sanoo, kun on niin pieni kylä ja kaikki tuntee muutenkin toisensa. Yksi niistä keskustan kolmesta ruokakaupasta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:missäs niistä olet?Alkuperäinen kirjoittaja ee:Oon paikallisessa kaupassa töissä, enkä edes tunne sitä kun se käy siellä Sorry, Janne...Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:ja mites se nyt meni "loppi ei olis mitään ilman mua" sanoi Janne Tulkki B)
En tunne, mutta olen tavannut muutaman kerran erinnäisissä yhteyksissä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tunnetko heinosen?
En ole sitä itse vielä kokeillut. En ole kuullut siitä mitään pahaa sanottavaa, joten ilmeisesti ihan kelvollinen on Ainakin siistiltä ulospäin vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Hei ee. Siihen entisen alkon paikalle on tullut joku pihvi paikka. Onks se millainen? Kesäisin käydään aina Lopella kaupassa kun ollaan mökillä ja joskus aina jossain syömässäkin. Mietin olisko toi paikka kokeilun arvoinen?
Ja hei, asuuhan Salkkari-Lasse (Timo Jurkka) täällä myös!Alkuperäinen kirjoittaja ...:No on Timppa täältä juu, Sannaa en tunne..
Mä muuten kirjaimellisesti törmäsin siihen toissa juhannuksena siellä s-marketissa Oli vähän leppoisamman oloinen kuin salkkareissa.Alkuperäinen kirjoittaja ee:Ja hei, asuuhan Salkkari-Lasse (Timo Jurkka) täällä myös!Alkuperäinen kirjoittaja ...:No on Timppa täältä juu, Sannaa en tunne..