oivainkeri
kuka tietää? yks tuttu sieltä kotosin..tuli vain mieleen kun joku kyseli laihiasta. no kartastahan nuo näkis : )
Hieno? No ihan samanlainen kuin monet maalaiskylät. Tuskin mitään hienon hienoa löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ahaa,kiitos! onko hieno paikka?
Loppi - hieno paikka ???? On siellä vähän peltoa ja metsää, pari taloa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ahaa,kiitos! onko hieno paikka?
Elä ny Kivaahan täällä on asua! Tämmöinen luonnonläheinen maalaispaikkakunta <3Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tällanen persläpihän tää on..
Joo, vieläkö Suutarin Sanna asuu siellä?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tällanen persläpihän tää on..
Riippuu sit vissiin kylästä ;DAlkuperäinen kirjoittaja ee:Elä ny Kivaahan täällä on asua! Tämmöinen luonnonläheinen maalaispaikkakunta <3Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tällanen persläpihän tää on..
Juuh, aikamoinen mielistelijä Muuten ihan pätevä kai vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuulemma heinosen timo kotosin sieltä : )
Etkö edes Sannan pyllyä?Alkuperäinen kirjoittaja ...:No on Timppa täältä juu, Sannaa en tunne..
Oon paikallisessa kaupassa töissä, enkä edes tunne sitä kun se käy siellä Sorry, Janne...Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:ja mites se nyt meni "loppi ei olis mitään ilman mua" sanoi Janne Tulkki B)
missäs niistä olet?Alkuperäinen kirjoittaja ee:Oon paikallisessa kaupassa töissä, enkä edes tunne sitä kun se käy siellä Sorry, Janne...Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:ja mites se nyt meni "loppi ei olis mitään ilman mua" sanoi Janne Tulkki B)
Ai SE Sanna??! En ees tienny että täältä on lähtöisin . En oo alkuperäisväestöä..Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Etkö edes Sannan pyllyä?Alkuperäinen kirjoittaja ...:No on Timppa täältä juu, Sannaa en tunne..
En viitsi sanoo, kun on niin pieni kylä ja kaikki tuntee muutenkin toisensa. Yksi niistä keskustan kolmesta ruokakaupasta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:missäs niistä olet?Alkuperäinen kirjoittaja ee:Oon paikallisessa kaupassa töissä, enkä edes tunne sitä kun se käy siellä Sorry, Janne...Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:ja mites se nyt meni "loppi ei olis mitään ilman mua" sanoi Janne Tulkki B)