Missä olette käyneet np-ultrassa??? (yksityisellä)

...ja helsingin seudulla??? Hinta haarukkaa ja mukavia ultraajia hakusessa...sillä vain kun neuvolassa tuli eilen puhetta niistä, mahdollisista irtisanomisista, ja siitä että kun ultrat on vapaaehtosia niin oletettavasti kuulemma sitten jää pois, paitsi ns. "riskiryhmältä" tai jotain... empä tiiä... mutta jos joku siis käynyt yksityisellä ko. ultrassa niin infotkaas minuu =)
 
Mua kiinnostaa kans!Kävin eilen Diacorissa ja siellä kysäsin asiaa lääkäriltä,joka sanoi kyllä tekevänsä np-ultran,mutta laitteet ei vaan ole niin hyvät mitkä on äitiyspolilla käytössä.Mutta siinä tapauksessa jos irtisanoutumiset toteutuu,niin hän voi sen kuitenkin tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Femedassa niillä on ainakin ihan viimesimmät laitteet...eikö?
Osaatko annastiina sanoa jonkun hyvän ultraajan,muun kun Bruno (sillä onkin varmaan kaikki ajat melkein täynnä)
hyvät laitteet on juu, ja brunolla kävin, tosin siitä kerrasta on jo useita vuosia aikaa. Nyt tyydyn kunnan tarjoamiin seulontoihin. Käy Femedan sivuilla, siellä on lääkärien esittelyt ja kenties myös hintatietoa.
 
Tänää soittelin noihin Femedassa kelakorvausten jälkeen jää maksettavaa 150e, siihen ei sisälly veriseula. itiksen Diacorissa + 200 mutta tossa tapaukses i ole viel kelakorvaust poistettu, en tajunnu kysyy et kuuluux veriseula siihen. Bulevardin gynegologisella lääkäriasemalla n.220, ja kelakorvaus otettu jo pois mutta kuuluu veriseula.
Tälläsii hintoi ne mulle to9ssa tovi sitten lateli...
 
Huh,miten kovia hintoja!Mä ajattelin mennä Femedaan,jos irtisanoutumiset toteutuu.Bruno tekee siellä ne mittaukset ja se on ehdottomasti paras.
Mut mä kyl luulen et ne pääsee sopuun ja irtisanoutumiset ei toteudu,tai ainakin kovasti toivon niin :)
 
KeepCool
Mä olen menossa kuun lopussa Cacciatorelle Femedaan. Silloin kun ajan varasin, vaikutti, että niitä on kyllä ihan hyvin saatavilla. Oma lääkärini Mehiläisestä suositteli Cacciatorea. Sanoi, että on ihan alansa huippu ja miellyttäväkin vielä :D
 
Moi vaan moi te, jotka olette menossa Femedaan! Millon teillä on aika varattu, kun itse ajattelin mennä marraskuun alkupuolella mutta vieläköhän sinne aikaa saa??? Eli miten hyvissä ajoin aikaa pitää tilailla? Menen ens to julkisen rakenneultraan, mutta haluaisin 4d ultraan sen jälkeen jos rakenneultrassa kaikki ok(dvd:n takia)!En ole siksi vielä aikaa kyselly, ettei tule mitään pettymyksiä eika tarvi sitten perutella aikoja.
 
Itse kävin Felicitas klinikalla Tapio Kurjella koko raskauden ajan seurannassa ja ultrattiin joka käynnillä. Kävin kaikki 3 suositeltua lääkärikäyntiä ja ultrat. Kävin kyllä np- ja rakenneultarn myös Naistenklinikalla, mutta halusin, että asiat "varmistetaan" ihan lääkärinkin toimesta ja 4D:llä. Tuli siinä myös pari ylimääräistäkin käyntiä, johtuen aiemmista keskenmenoista. Kaikki eivät Kurkea tiedä, Brunoa vaan hehkutetaan, mutta itse olen kaikille suositellut Tapiota. Todella tarkka ja asiansa osaava, laitteet ovat viimeisimmät. Ei pelkästään Femedassa. Kurki tekee rauhallista työtä ja vastaa kaikkiin kysymyksiin. Aluksi hiljaisuus ja "jörö" olemus saattaa hämätä, mutta todella ihana ja sympaattinen lääkäri. En lähde ruotimaan mitä ystäviltäni olen kuullut Brunosta. Toinen lääkäri Felicitaksessa on Veli-Matti Ulander.Maksettavaa käynneistä yleensä jäi 122.35? (lääkäripalkkio 70?+UÄ 105?+toimistomaksu 9?-kela suoraveloitus 61.55?)DVD:n saimme mukaan, jonka otimme mukaan aina, koska siihen pystyttiin 2-3 ultraa tallentamaan.En osaa sitten noiden seerumiseulojen yms. hintaa sanoa, koska niitä en halunnut ottaa. Kertovat kyllä, kun soittaa ja kysyy. Tapiolta sai aina mukaan pinon kuvia sekä yhteenvedon (epikriisin) paperilla käynnistä.Sukupuolikin osui ihan nappiin =) Itse liputan Felicitas klinikan puolesta!!!!
 

Yhteistyössä