Missä oletta matkustelleet?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
merili
Ruotsi (melkei sama kun suomi)

Viro (yks perinteinen viinaralli riitti)

Turkki (Parin käynnin arvoinen)

Espanja (kävin kerran, vannoin etten toista, kävin kuitenkin)

Kreikka (Rakastuin ensimmäisellä kerralla maahan, toisella menin naimisiin, kolmannella rakastuin maahan yhä vaan enemmän!)

USA (New York, New York,,,Yllätin itseni ja piipahdin)

Vierailija
Olen käynyt Viipurissa, Tallinnassa x2, Gardajärvellä, Ateenassa ja kaksi kertaa Kristina Reginan Välimeren risteilyllä. Ekalla kerralla kohteet taisivat olla Nizza, Rooma, Napoli, Messina, Dubrovnik, Venetsia ja toisella kerralla Malta, Sisilia, Sardinia, Menorca, Tunisia ja Gibraltar.

ruotsi, norja, tanska, venàjà, viro, puola, tsekit, unkari, itàvalta, sveitsi, luxemburg, belgia, italia, vatikaani, san marino, malta, espanja, englanti, irlanti, saksa, ranska, egypti, israel, cabo verde, kanada, usa, malediivit, kuuba, dom tasavalta, ranskalainen polynesia, slovenia, kroatia, kreikka
.....

Kahdesti autoillen Euroopassa, joten muutama maa kertyi.
-Ruotsi
-Tanska
-Saksa
- Alankomaat
-Luxenburg ( miten toi kuuluu kirjoittaa )
- Belgia
-Ranska, Pariisissa lentäenkin käyty
- Itävalta
- Iso Britania, Lontoossa vaan

Sitten noilla turisti matkoilla olen käyny Espanjassa ja Kreikassa, Portugalissa ja Azoreilla. Juu kuuluu nekin Portugaliin, mutta kuitenkin aika eri suunnaalla.
Pietarista oon purjehtinu Suomeen ja Tallinnassakin tullut käytyä.

Sitten Suomea on tullut ristiin rastiin mentyä ja aika monessa rannikko kaupungissa vieraillut.

Voi kääk... Ja noistakin on jo aikaa kun on viimeks reisussa ollut, joten ei ihme että matka kuume vaivaa.

me and I
Ruotsissa ja Norjassa ristiin rastiin, Egypti, Israel, Kypros, Kreikka, Kreikan saari Chios, Mallorca, Gran Kanaria, Argentiina, Paraquay, Brasilia, Venäjä ja Saksa. Nuo nyt tulee ekana mieleen.

Yhteistyössä