Missä miehenne säilyttää ex-puolisonsa valokuvia?

Miehellä kuvat jossain epämääräisessä laatikkopinossa, suurin osa jäi varmasti ex-vaimon kotiin. Ei todellakaan ärsytä, mutta aika hauskaa oli, kun appiukko yritti kerran pilata meidän joulufiilikset lähettämällä meille cd:llisen kuvia miehen menneisyydestä ja ensimmäisenä oli hymyilevä kuva ex-vaimosta bikinit yllä :LOL: Ja siis tämä appiukko oli aina sotajalalla ex-vaimon kans, mua se ei ole saanut vielä haastettua mihinkään kiistelyyn. On niin päivänselvää provosointia, että naurattaa vain =)

peuhu
Mä tein kuvista erillisen kansion että poika saa ne sitten vanhempana ja tuollahan se kansio on muiden kansioiden joukossa.En koe exää uhkana eikä myöskään kuvat häiritse minua. Mies olisi kuvat heittänyt menemään mutta en antanut ja tein myös kansion omista kuvista ed 10vuotta kestänyt liitto, mielestäni lapsillani on oikeus tietää kun kuitenkin ed. sukunimi näkyy virkatodistuksessa.En kyllä koskaan kuvia katsele...ei juurikaan kiinnosta.

joku
meillä on hävitetty kaikki mieheni ex kuvat, hän poltti omat hääkuvansa. samoin tein minä poltin entisen miehen kuvat ihan kaikki. ei niitä tarvita. minun ex on kuvia itsestään jos lapset haluaa ja ja miehen ex:llä samoin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 20:09 Footballers Wife kirjoitti:
Miehellä kuvat jossain epämääräisessä laatikkopinossa, suurin osa jäi varmasti ex-vaimon kotiin. Ei todellakaan ärsytä, mutta aika hauskaa oli, kun appiukko yritti kerran pilata meidän joulufiilikset lähettämällä meille cd:llisen kuvia miehen menneisyydestä ja ensimmäisenä oli hymyilevä kuva ex-vaimosta bikinit yllä :LOL: Ja siis tämä appiukko oli aina sotajalalla ex-vaimon kans, mua se ei ole saanut vielä haastettua mihinkään kiistelyyn. On niin päivänselvää provosointia, että naurattaa vain =)

Mitä totesit appiukolle...? Minullakin yhdessä avosuhteessa näyttivät appiavovanhemmat kaikki ex-ystävien kuvat...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 15:22 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 20:09 Footballers Wife kirjoitti:

Mitä totesit appiukolle...? Minullakin yhdessä avosuhteessa näyttivät appiavovanhemmat kaikki ex-ystävien kuvat...
Häntä ärsyttääkseni en todennut mitään enkä reagoinut muutenkaan mitenkään. Paras tapa kohdella typerystä on jättää typeryydet omaan arvoonsa =)

exällä itsellään
Lasteni isän ja exän kuvat ovat siellä valokuva-albumissa missä muutkin kuvat. Osan olen repinyt irti. Osan jättänyt.

Hääkuvat ja -albumin jätin exälle, silputtuna. Samoin kaikki onnittelukortit. Petti.

Miehen exä-elämän kuvat ovat tällä exällä itsellään. Ei ole yhtäkään antanut. Lasten vaihtovaatepussissa on joskus ollut rytättyjä mytättyjä vanhoja kuvia joissa on miehen sukulaisia.

Kaikki lasten vauva-ajan kuvat samoin kuin heidän yhteidestä elämästään otetut kuvat on exällä itsellään, mitä niillä sitten tehnytkin, niin ei tietoa.

Säilytti kansioissa ja hääkuvaa kirjojen välissä vaatehuoneessa. Hääkuvan pyysin poistamaan, niin tapahtui, vaikken tiedä hävitettiinkö se vai siirrettiinkö vain paikkaa. Ja kansioista minä olen poistanut exän kuvat, jossei niissä ole ollut mukana lapsia. Ei ole paljoa ainakaan ääneen niitä kaivannut...

ulkopuolinen
Laatikossa. Jouduin kyllä kerran näkemään miehen suutelevan ex:nsä kanssa valokuvissa kun mies pyysi minun etsimään jotain papereita ja samalla näin nuo kuvat, kyllä ällötti. Ällö ämmä se muutenkin on vaikkei mieheni entinen olisikaan. Enpä toiste ole joutunut hänen papereitaan kaivelemaan paikasta jossa myös valokuvia.

bp harmaana taaasen
meillä ei ole miehen eksästä kuvia.ne on kaikki roskakoriin heitetty jo kun yhten muutettiin.en näe syytä pitää eksän kuvia meillä,tyttökään kun ei meillä asu.

Miehen ex. taisi viedä kuvansa mukanaan,kun erosinat.
Mutta anoppini ne on säilyttänyt ja kun suht ekoja kertoja kävin siellä niin kuvat minullekkin esiteltiin... :/
Vielä kun tämä ex. meitä terrorisoi niihin aikoihin, niin kuvia oli oikein "mukava" katsella.
Mutta on tuolla anopilla vielä mieheni ja ex. ex.n kihlajais kuva kirjahyllyssä...
Kun me mentiin kihloihin ihmetteli miksi emme menneet valokuvaan..
kuva olisi varmaan päässyt vanhan viereen :kieh:
Itse olen säästänyt muutaman kuvan ex.ni. Anan ne sitten lapselle kun on isompi. Isäänsä ei ole nähnyt kun viimeksi vauvana.
Mutta uusia on tullut MONTA kansiollista, kun tykkään valokuvata muistoksi.

meillä albumissa, mieheni olisi hävittänyt mutta minusta se olisi ollut naurettavaa, ex se on vaikka kuivia onkin. sitä paitsi se ex käy meillä kahvillakin joskus ollaan jopa ihan hyvissä väleissä. muistutan vielä että se on ex eikä muuksi muutu.

muhku
Tallessa ovat jossain laatikon pohjalla, mutta itse pyysin säilyttämään. Säilytän omatkin kuvat menneisyydestä, koska kuuluvat osana omaan "historiaan". Mies sanoi yhteen muutettaessa hävittävänsä kaikki kuvat exästään, mutta minä sanoin, että säilyttää ihmeessä, enkä meinaa omiakaan kuvia hävittää sen takia. Mielestäni suhde niin hyvällä pohjalla, etten anna menneisyyden kummitella :hug:

Vilijonkka81
Mun mielestä on väärin vaatia toista tuhoaan vanhat valokuvat, ne kuitenkin kertoo toisen elämästä ja niistä henkilöistä jotka on ollut joskut rakkaita. En tarkoita, että niitä pitäis säilyttää näkyvillä, mutta kyllä jokaisella on oikeus menneisyyteen! Itseäni harmittaa vietävästi kun vanhat kuvat hukku yhden muuton yhteydessä. Miehellä on ex:n kuvia laatikossa jossa on muitakin vanhoja papereita ja mukana on mm. kihlasormukset, halusi säästää ne heidän tyttärelle... Aluksi vähän kirpas nähdä pusukuvia, mutta ne on osa sitä ihmistä... Eikä niitä enää ole ilmaantunu vahingossa esille, mutta hyvässä tallessa on!

Yhteistyössä