Miekii just samanlaisessa paikas.....Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
toriparkki tuli kieltämättä tutuksi... ja se legendaarinen kesoilin lenkki... ja toki kesoililla piti aina kaffet käydä särpäsemässä...Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jaa..on sitä joskus iltamyöhään pidetty kiltisti seurana mikkelin torin aitaa pystysssä.
ja juu..kerran elämässä noussut autonkyytiin tori parkissa..
Kuulostaa tutulle... B)Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Miekii just samanlaisessa paikas.....Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
joo ja pusan kulma oli kans..viileentymis paikka..Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:toriparkki tuli kieltämättä tutuksi... ja se legendaarinen kesoilin lenkki... ja toki kesoililla piti aina kaffet käydä särpäsemässä...Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jaa..on sitä joskus iltamyöhään pidetty kiltisti seurana mikkelin torin aitaa pystysssä.
ja juu..kerran elämässä noussut autonkyytiin tori parkissa..
jos oot samaa ikää kun mun sisko(77)niin ehkä ootte törmänny,se oli aina mäkin kulmallaAlkuperäinen kirjoittaja sukahu:hämeenkadun mäkkärin edustalla tampereella...eli hämppiksessä..
Me ollaan varmaan oltu samassa paikassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Kuulostaa tutulle... B)Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Miekii just samanlaisessa paikas.....Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
taidanpas olla muutaman vuoden nuorempi..-83...Alkuperäinen kirjoittaja ädä:jos oot samaa ikää kun mun sisko(77)niin ehkä ootte törmänny,se oli aina mäkin kulmallaAlkuperäinen kirjoittaja sukahu:hämeenkadun mäkkärin edustalla tampereella...eli hämppiksessä..
Sitähän miekii!!!Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Me ollaan varmaan oltu samassa paikassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Kuulostaa tutulle... B)Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Miekii just samanlaisessa paikas.....Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
Luultavasti ollaan oltu joskus samaan aikaan!!! Olen 75.Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:Siis jos tarkoitat missä nuorena käytiin bändejä kuuntelemassa, niin Lallintalo "lallis" ja joskus kesäisin Eenokilla B)
joo , mut suunnilleen niihin aikoihin kun sä oot syntyny :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Lahden keskusta ja eräs pikkupaikkakunta tästä lähistöltä...