Missä menee pettämisen raja?

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä?
  • Ensimmäinen viesti
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteitä?;9103188:
Pettääkö mies aviovaimoaan vasta siinä vaiheessa, kun suutelee toista tai halailee? Vai onko jo pienikin kosketus pettämistä? Minulla on ns nollatoleranssi, eli en hyväksyisi edes pientä halausta vieraalta naiselta, mitä Te muut olette mieltä? Olenko tiukkapipo?
Kyllä minä halailen naisia, mutta sen takana on aivan jotain muuta kuin seksuaalisuutta, kaveruutta, ystävyyttä jne. Uskottomuutta voi olla jo himoitsevat ajatukset, katse sillä silmällä, kahville pyytäminen, ajatuksena se, että josko hän tekisi vaikka ehdotuksen. - Jokaisella on ne omat rajat, yleisten normien ja moraalien lisäksi, niin minullakin.
 
Mies77
Mielestäni kaikki on pettämistä mitä ei voi toiselle kertoa. Esimerkiksi sain juuri äskettäin poikaystäväni kiinni siitä, että hän jutteli facebookissa naispuolisille ystävilleen erittäin flirttailevasti! Nämä tytöt eivät olleet hänen sydänystäviä (ehkä joskus tavannut jossain).
Niin onko tämä pettämistä, mielestäni on! Mitä minun kannattaisi tehdä. Olemme seurustelleet ja asuneet yhdessä yli 3 vuotta ja olemme mielettömän läheiset ja parhaat ystävät sekä mitään vikaa ei ole suhteessa. Olen hänen kanssaan todella onnellinen siksi olenkin ihan rikki. En olisi ikinä uskonut hänen tekevän tuollaista..

kannattaako luottaa?

Samanlaisesta touhusta tapasin oman kihattunikin, eikä se enää pelkkää flirttailua tuntunut olevan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä