No miehen exähän se nainen tietenkin oli. Meillä meni todella huonosti ja ex sattui ottámaan juuri sopivasti yhteyttä. Mikäs sen paremmin voisi hivellä miehen itsetuntoa, kuin toinen kiinnostunut ja ihastunut nainen. Oman kertoman mukaan mieheni vihelsi pelin poikki, kun tajusi mitä oli tekemässä ja menettämässä.
Varmaan yhtään kiveä ei ole jätetty tämän asian suhteen kääntämättä, mutta silti...
Mieheni tietää ja tiedostan sen itsekin, että olen mustasukkainen, varmaan keskivertoa enemmän. Ehkä siksi hän ei uskaltanut kertoa yhteydenpidostaan minulle. Minä, kun olen sitä mieltä, että exillä ei ole toisilleen mitään asiaa, ellei ole yhteisiä lapsia.
Vaikka kuinka ystävyyspohjalta pidettäisiin yhteyttä, niin yksi asia johtaa toiseen jne. Ja aina jompikumpi ex on se jätetty, joka saattaa jäädä haikailemaan toisen perään. Exää on myös mukava käyttää tarvittaessa olkapäänä tai tehdäkseen uusi avec mustasukkaiseksi.
Päivä kerrallaan tässä eteenpäin mennään. Harmi vaan, että ex ei ymmärrä lopettaa yhteydenpitoa...Viestiä pukkaa aina silloin tällöin. Ilmeisesti kokeilee kepillä jäätä, että jos se sittenkin vielä... Ja niin ikävää, kuin se onkin, ajatukset harhailevat aina siihen, että jos mies elääkin edelleen kaksoiselämää.
Voisin muuten vaikka pääni pistää pantiksi, että huomennakin exällä on paljon tekstailtavaa...