Missä menee meikittömyysrajasi?

• Viestiketjun aloittaja Kysymys..
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Töihin laitan vähän meikkiä ja ravintolaan ja juhliin enemmän. Joihinkin ravintoloihin voisi kyllä mennä meikittäkin, mutta en juhliin kun sinne muutenkin pukeutuu vähän hienommin ja laittaa koruja jne.

Meikkaan todella harvoin ja olen siinä aika huono. Tai omasta mielestäni esimerkiksi minun iho näyttää paremmalta puhtaana kuin pakkeloituna. Perussilmämeikkini ei taas juuri ilmettä muuta, se on sen verran haalea ja valju. Menen siis yleensä meikittä myös juhliin ja ravintolohin. Joskus jos intoudun meikkaamaan, niin se on yleensä joku ihan tavallinen ilta jolloin vietän miehen kanssa aikaa.

hbnnn
Mä en yleensä meikkaa kuin juhliin. Kestoväri ripsissä ja kulmissa, vaikka omakin väri ok.

Kuinka moni putsaa huulipunansa ennen oikein hienosti syömistä? Siis jos ei ole tosi kestohuulipunaa. Kuulema vain juntit sotkee lasinsa ja ruokailuvälineet punaan.

Kauoungille voin meikata, mut jos on aikomus vaatteita sovitella, sit en, jotten sotke.

Sellaisiin tilaisuuksiin meikkaan johon myös pukeudun paremmin. Eli yleensä juhlat ja ravintolat jos vähän paremmin mennään syömään. Jos tiedän etukäteen että otetaan kuvia niin laitan värivoidetta ja ripsaria, minulla paha couperosa niin näyttää tosi punaiselta naama kuvissa. Mutta ei ole katastrofi jos meikkiä ei ole. Muuten olen yleensä meikittä.

Roskat ja kävelylenkit menee ilman meikkejä. Jos lähden ihmisten ilmoille, yleensä meikkaan vähän, mutta sitä tuskin kukaan edes huomaa. Estradille olen yrittänyt opetella laittamaan vahvemmat meikit, mutta vaikeaa se on kun ei ole tottunut. Tulee jokseekin sirkusfriikin olo jos on paljon meikkiä.

"hei"
Voin mennä ilman meikkiä minne vaan, mutta en halua. Ravintolaan tai juhliin, siinä mun raja noista. Yleensä meikkaan joka päivä, mutta olen mä joskus ollut töissä tai kaupungilla meikittä jos en ole jaksanut meikata. Yleensä mulla on meikkivoide, puuteri, kulmaväri, kajal, ripsiväri. Juhliin tai joskus huvikseen laitan luomivärit. Huulia en meikkaa ku hienoihin juhliin.

vieras..
Mihin vaan voin mennä ilman meikkiä ja kun meikkaan, niin silloinkin meikki on melkoisen kevyt, meikkivoiteen olen vaihtanut bb-voiteeseen, puuteria, poskipunaa, ripsaria ja kulmakynää laitan jos jotain laitan.

vieras äiti
Meikkaan joka aamu, joten kun johonkin pitää lähteä on meikit jo naamassa valmiina. Mulla on niin kamalat ihottumat naamassa, punottavat sellaiset, etten kehtaisi näyttää naamaani ulkona ilman että peitän ne meikillä.

"Hanna"
Töihin, ravintolaan ja juhliin en mene ilman meikkiä. Joskus olen ollut töissä ilman meikkiä, mutta silloin on ihan alaston ja ruma olo. Anonyyminä jossakin kauppojen vilinässä minua ei yhtään haittaa punoittava, rasvainen ihoni, mutta tuttuja en soisi silloin kohtaavani.

sähköpaimenkoira harmaana
Eli mihin et menisi ilman meikkiä? Onko se esim.
- roskien vienti? En meikkaa sitä varten.
- kävelylenkki? Vaihtelee. Kävelylenkin voi tehdä sateessa metsikössä tai kaupungilla hellemekossa...
- kauppareissu? Yleensä meikkaan. Joskus olen käynyt ilman meikkiä, kun en ole vilkaissut peiliin ennen lähtöäni.
- työpaikka? En yleensä mene ilman meikkiä.
- ravintola? En yleensä mene ilman meikkiä enkä mene ilman meikkiä mihinkään yhtään parempaan paikkaan. Tosin saatan olla joskus menossa metsäretkelle porukalla ja sitten joku päättääkin, että syödään lähtiessä vaikkapa Hesessä...
- juhlat? Meikkaan, paitsi jos kyseessä rääppiäisten rääppiäiset.

"ookoo"
Kyllä laitan pientä ehostusta jos lähden kävelylenkille omasta pihasta kauemmaksi. Kauppareissu on ehdoton raja, sinne en ilman meikkiä mene joka tarkoittaa että vähintään ripsiväriä, puuteria plus peitepuikkoa tarvittaessa käytän.

Yhteistyössä