Missä menee meikittömyysrajasi?

• Viestiketjun aloittaja Kysymys..
  • Ensimmäinen viesti
Kysymys..
Eli mihin et menisi ilman meikkiä? Onko se esim.
- roskien vienti?
- kävelylenkki?
- kauppareissu?
- työpaikka?
- ravintola?
- juhlat?

Vai etkö käytä meikkiä ollenkaan?

Mulla menee raja tuossa töihin menossa. Sinne ainakin meikkaan. Yleensä kyllä laitan edes bb-voiteen ja ripsaria vaikka olisin koko päivän kotona.

"Venla"
Kyllä mullakin se menee tuossa, että töihin en menisi ilman pientä ehostusta. Samoin ravintola ja juhlat ovat sellaisia tilanteita, että en osaa kuvitella meneväni naturellina. Ihoa tasoittava päivävoide, ripsari ja kulmiin vähän väriä, nämä yleensä riittävät.

maa aam
- roskien vienti? Ilman meikkiä
- kävelylenkki? ilman meikkiä
- kauppareissu? Jos menen vain kauppaan, en meikkaa, jos muuallekin niin meikkaan edes vähän.
- työpaikka? En mene ilman ehostusta
- ravintola? En mene ilman ehostusta
- juhlat? En mene meikkaamatta

Juhliin, silloinkin meikkaan hyvin hillitysti.
Yleensä olen ilman meikkiä, joskus laitan ripsaria ja huulikiiltoa.

Meikkimeitsi
- roskien vienti? Ei meikkiä
- kävelylenkki? Ei meikkiä
- kauppareissu? Ei meikkiä
- työpaikka? Ei meikkiä aina, joskus kyllä
- ravintola? Ei meikkiä aina, joskus kyllä
- juhlat? Aina meikkiä

"veeera"
Jonnekin pikaruokapaikkaan/pizzeriaan olen monesti mennyt ilman meikkiä, mutta en menisi hienoon ravintolaan. Työpaikalle ilman meikkiä voisin ehkä mennä, mutta en mielelläni, juhliin en missään nimessä. Muuten olen ihan mielelläni meikittä. Kotona aina naturellina, pesen kasvot töiden jälkeen.

Stana
Kyllä mä käytän aamulla koiran ilman meikkiä, suoraan sängystä pihalle. Toki vaatteet päälle. Mutta sitten laitan kyllä joka päivä sen jälkeen cc-voiteen, puuteria ja vähintään ripsaria. Tai no jos sen enempi meikkaan, niin rajaus ja luomiväriä. Muuta en käytä.

Parempaan ravintolaan (ei ketjupaikat esim rosso) meikkaan, samoin juhliin
Meikin määrä riippuu tilaisuudesta, lasten synttäreille pieni ehostus, aikuisten bileisiin enemmän. Töihin voin hyvin mennä meikittä, kauppaan ja postilaatikolle vaikka verkkareissa ja crockseissa.

• Tykkää
Reactions: emmiina
"Liisi"
Kosak huuleni ovat täysin valkoiset, huulipuna on välttämättömyys:
- roskien vienti? Huulipuna
- kävelylenkki? Huulipuna
- kauppareissu? Huulipuna
- työpaikka? Ripsiväri, kulmakynä ja huulipuna
- ravintola? Värivoide, ripsiväri, kulmakynä ja huulipuna
- juhlat? Sama kuk ed.

Tärkein on tuo huulipuna, jos unohdan sen joskus, ihmiset ovat kauhuissaan kuinka sairaalta näytän.

vierass
Ravintolaan ja juhliin meikkaan aina! Yleensä myös töihin meikkaan, mutta yövuoro on poikkeus. Lähikauppaan voi mennä meikittä, mutta esim. vaatekaupoille lähtiessäni meikkaan lähes tulkoon aina. Eli roskis ja postilaatikko ovatkin ainoat mihin ei tarvitse ehostautua.

Huutelen puskista
Meikkaan jonkin verran oikeastaan aina. Koiran aamupissalenkitys menee ihan naturellina ja talvella miten sattuu pukeutuneena eli kalsarit ja pitkä topatakki päällä = oikein hehkeänä :). Muuten jotain ehostusta naamassa. Baariin / ravintolaan / töihin en voisi kuvitellakaan meneväni ilman mitään meikkiä.

Yhteistyössä