missä kuussa syntyneet ja minkä horoskooppimerkin omistavat lapset ovat helppoja kasvatettavia?

  • Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti
määä
Mä nyt en usko horoskooppeihin muutenkaan mutta meidän esikoinen, adhd-poika on vaaka ja hyvin kaukana tasapainoisesta. Kuopus on kalat ja on tosi helppo ollut aina. Me ollaan mun siskon kanssa molemmat jousimiehiä, ja niin täysin erillaisia oltiin lapsena. Mä olin ylivilkas jääräpää ja siskoni kiltti ja helppo.
 
skorppi
Tyttäreni on skorpioni ja aina ollut tosi kiltti ja helppo. Nyt 3v, joten voihan tilanne vielä muuttua. Itsekin olen skorpioni ja olen aina ollut tosi kiltti ja tasainen luonne. Vaikka skorpioneista aina muuta kirjoitetaan :)
 
Loukattu oinas
Riitaa en ole koskaan haastanut. Villi ja itsepäinen kyllä. Jos jotain olen tuhonnut, niin vain siksi, että tahdoin ymmärtää tarkemmin ko. esineen saloja, en pahanilkisyyttäni. Menestyin hyvin koulussa ja olen aina osannut pitää puoleni. Oinaan kanssa ei tarvi pelätä, etteikö hän uskaltais harjotella pyörällä ajoa tai uimista. Oinas ei pelkää, ei ole riippuvainen. Älykäs, lojaali ja rehellinen.

Ravut ja härät taas mulla lapsina ja vaikeita ovat. Härkä menee pää eellä eteenpäin ja on aina sairaalassa paikattavana, ei opi onnettomuuksistaan. Rapu taas on sellanen kotikissa, että pelottaa, että se ei koskaan lähde omilleen. Hiton herkkä ja täysin psykosomaattinen tapaus.
 

Yhteistyössä