Missä kaupassa käyt ja miksi?

prismassa. halpaa, valikoima tosi hyvä- sieltä saat kaiken mitä ikinä keksit tarvita, oli kyse ruuasta, pikku rempasta, leluista tai mistä vaan.

lisänä tulee bonukset tilille joita meille rapsahti just helmikuun ostoista reilu 70e! mikä muu ketju maksaa noin hyvät bonarit!?
 
humpuuk
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Lidlissä, Siwassa ja joskus S-marketissa. En omista S-bonus korttia, humpuukia koko kortti.
niin onkin. kun meidän ostoksilla sinne on kertynyt yli 600e vuoteen. kun kortti on niin miksi sitä ei käyttäis. ostaisimme samat eväät ilman korttiakin, mutta on tuo kiva boonus toi minkä sieltä vuoteen saa
 
Mymmeli

Nyt äitiyslomalla Citymarketissa, kun on lähellä ja sieltä saa kaiken. Aika usein myös stokkan herkussa, helppo käydä kun käyn kaupungilla (=stokkalla). Viimeisen pakon edessä lähikaupassa, valintatalo tai k-market.
 
s-ryhmän kaupoissa, pääasiassa s-marketissa ja muutaman kerran per kk prismassa. perustelut: meillä kolme lähikauppaa; valtsu, k-market ja s-market. s-marketissa edullisimmat hinnat ja laajin valikoima näistä, tottakai käyn siis siellä. toisella puolella kaupunkia on sitten sittari ja prisma. prisman valitsen, koska siellä on edullista. toki sittarissa on lyömättömiä tarjouksia, mutta mä en esimerkiks niiden jauhelihaa ottais vaikka ilmasiks saisin. enkä itseasiassa pysty ostaa mitää sittarin lihatiskiltä, mitä ovat itse pakanneet. enkä myöskään pidä siitä, että usein tarjous koskee jumalattomia perhepakkauksia tai useamman kappaleen erää ja vain plussakortilla. lisäksi syy s-ryhmän suosimiseen löytyy siitä, että itse olen s-ryhmän palveluksessa ja saan henkilökuntaedut, jolloin ostokset tulevat vielä edullisemmaksi. lisäksi bonusta kertyy useampi satanen vuodessa. prisma oli myös yhteen aikaan ainoa kauppa jossa pystyin käydä, koska se oli ainoa kauppa koko kaupungissa mistä löytyi semmoiset kärryt, joihin saa kaksi lasta istumaan kyytiin.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Prismassa tai Salessa käydään. Joskus harvoin K-lähikaupassa.

Meilläpäin on Prisma huomattavasti edullisempi kuin Cittari tai Euro. Euromarket varsinkin on toooosi kallis. Cittarissa olis lihat yms. halvempia kuin Prismassa, mutta ne siellä marinoidut jutut ainakin tosi pahoja, että...
Kannattais tehdä hintavertailuja uudelleen,ihan oikeesti :whistle: . Euromarket on laskenut tämän ja viime vuoden lopulla TUNTUVASTI hintojaan ja se todella näkyy ostoskorin hinnassa.
 
Pääasiassa Prismassa ja S-Marketissa. Joskus Lidlssa tai Cittarissa. S-kaupat valikoiman, hintojen ja bonusten takia. Lidl:sta lähinnä edullista kivennäisvettä ja muita turhia herkkuja ja Cittarista lapselle vaatetta.
 
Meillä S-Bonukset ovat olleet kuitenkin useamman satasen vuodessa, kannattaa ottaa pois kun jokatapauksessa joutuu ruokaa roudaamaan sadoilla euroilla kuussa. K-kaupat ovat kalliita, kaikki K-raudasta lähtien, hinnat ihan utopistiset. Pahin on Citymarket. Euromarkettia en ole itseasiassa edes käyttänyt koskaan.
 
Hei
Euromarketissa käydään aina. Ja ykkösbonusta tulee kyl tosi paljon, ku laskee markettiostokset, bensat, hotelliyöt jne tulee kaikki. Ja esim. Kappahlista saa ykkösbonusta ja info-kirjakaupasta. Paljon enemmän tulee bonuksia näin, kuin tulis s-kortilla tai k-kortilla. Eikös se niin mene et siinä ketjussa bonusta jopa 5.5% ja s-kaupalla 5. Meille tulee kerran vuodessa kunnon potti, joulukuussa sopivasti, ja se on suurempi kuin mitä tuon yhden mainitsema vuosipotti :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Tuolla kannattaa tehdä hintavertailua http://kauppakori.plaza.fi/lists.php
Mä testasin, eikä tuo ainakaan kerro tämän paikkakunnan todellista järjestystä, kun ei ole kauppojen omia tuotteiden hintoja sinne kerrottu. Ne menee vaan jonkun keskihinnan mukaan kaikki. Siis suoranaista kusetusta, etenkin, kun antaa halvimmasta kalleimpaan -listan paikkakunnan kaupoista, mutta ei kuitenkaan oikeita hintoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Tuolla kannattaa tehdä hintavertailua http://kauppakori.plaza.fi/lists.php
Mä testasin, eikä tuo ainakaan kerro tämän paikkakunnan todellista järjestystä, kun ei ole kauppojen omia tuotteiden hintoja sinne kerrottu. Ne menee vaan jonkun keskihinnan mukaan kaikki. Siis suoranaista kusetusta, etenkin, kun antaa halvimmasta kalleimpaan -listan paikkakunnan kaupoista, mutta ei kuitenkaan oikeita hintoja.
Joo, se on sen mukaan mitä ihmiset on hintoja sinne laitelleet, näin olen ymmärtänyt.
 
vieras
Meillä käydään S-marketissa ja salessa kun niistä tulee bonukset,joskus harvemmin k-supermarketissa.Tällä paikkakunnalla ei ole yhtään ruokakauppaa josta sais ykkösbonusta.
 
tossuliini
Ässä-marketissa ja Siwassa lähinnä, K-kaupassa tosi harvoin. Noi bonukset on Ässässä parhaimmat, sitten tulee Siwa ja viimeisenä K-ketju koska plussaa tosi huonosti niin olen jättänyt siellä asioimisen vähemmälle ja siirtynyt enimmäkseen S-markettiin vaikka sinne onkin vähän pitempi matka kävellä kuin K-kauppaan. Mä oon monta kertaa miettinyt että antasin plussakortin pois mutta en taas toisaalta voi kun tulee tilattua Anttilasta jonkun verran vuositasolla niin saa edes sieltä ne plussapisteet, ne vähäisimmät.
 
S-marketissa käyn, koska se on valikoimaltaan ja hinnoiltaan kirkonkylän kaupoista parempi. Siitä syystä hankittiin myös S-etukortti, jonka takia isommat viikko-ostokset teen viikottain Prismassa.
Samalla käyn kerta viikkoon Lidlissä, ja Cittarissa tulee käytyä n. 1-2 kertaa kuukaudessa ja haettua jotain.
 

Yhteistyössä