Missä kaupassa käyt ja miksi?

tosi
Alkuperäinen kirjoittaja mkt:
Miten niin eritasoisia?!?

Jos samaa tavaraa myyvät, on mielestäni aivan sallittua verrata hintoja?!? :wave:
Miten mä tämän nyt sulle rautalangasta vääntäisin. Euromarket ja Prisma samantasoisia. Valintatalo ja S-market samantasoisia. Tajusitko vieläkään? Pienemmissä kaupoissa on tietenkin kalliimmat hinnat kuin isoissa automarketeissa. Kuvitteletko oikeasti, että on todenmukaista verrata esim. Prisman ja huoltsikalla olevan yhden K:n K-kauppoja :eek: , ei todellakaan, kun sen tietää jo etukäteen, että pienessä putiikissa kalliimmat hinnat.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
K- ryhmän kaupoissa. Tulee halvemmaksi ja kun kaikki ostokset sekä bensat ostetaan niin saadaan paljon plussapisteitä. S- korttia ei meillä ole.
Vertaapas joskus piruuttasi, että paljonko saisit vastaavilla ostoksilla s-bonuksia. Voisit yllättyä ja aika paljonkin. :)

 
Tarvittaessa: S-marketissa, koska se on niin sopivasti matkan varrella koti-työpaikka-päiväkoti + lyhyt matka, pieni marketti mutta kaikki tarvittava löytyy
kerran viikossa tai kahdessa Prismassa, koska sieltä mä löydän sen mitä haen kohtuullisessa ajassa.

S-bonusta tulee noin 600e/vuosi, joku tuossa mainitsikin että ykkösbonus on paras, mutta ei olis meille koska tuosta bonuksia kerryttävästä summasta tippuisi pois (bensat, vakuutukset, sähkö, puhelin, netti ainakin ) todennäköisesti saataisiin bonusta vain ruuasta ja osasta vaatehankintoja eli bonus saldo tippuisi varmaan puoleen. ja meiltä on Euromarkettiin niin pitkä matka että parisataa menisi enempi bensoihin kuin nyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
K- ryhmän kaupoissa. Tulee halvemmaksi ja kun kaikki ostokset sekä bensat ostetaan niin saadaan paljon plussapisteitä. S- korttia ei meillä ole.
Vertaapas joskus piruuttasi, että paljonko saisit vastaavilla ostoksilla s-bonuksia. Voisit yllättyä ja aika paljonkin. :)
Me säästetään siinä kun käydään kävellen tossa lähellä k- kaupassa. S- kauppaan pitäis mennä autolla.
 
K-lähikauppa on tossa muutaman sadan metrin päässä, niin pääasiassa siinä ruokaostokset. Sopuhinta ja läheinen sijainti. Isommat ostokset CM:ssä plussien keskittämisen vuoksi. Alunperin olen K-ryhmän asiakkaaksi lähtenyt sen vuoksi, että niillä on parempi valikoima ja viihtyisämpi kauppa. Nyt tuon lähikaupan vuoksi.
 
Prismassa. Edullinen ja saa hyvät bonukset (kun sitä tulee niin monesta muustakin paikasta missä käydään/mitä käytetään). Lisäks hyvä valikoima (paitsi vaatteissa ja kengissä, mut ne ostanki muualta).
 
Prismassa tai Salessa käydään. Joskus harvoin K-lähikaupassa.

Meilläpäin on Prisma huomattavasti edullisempi kuin Cittari tai Euro. Euromarket varsinkin on toooosi kallis. Cittarissa olis lihat yms. halvempia kuin Prismassa, mutta ne siellä marinoidut jutut ainakin tosi pahoja, että...
 
Olen laiska, siksi käyn S-marketissa, koska se on tuossa pihan toisella puolella. Joskus olen reipas ja käyn k-supermarketissa, jonne on matkaa 500 metriä. Mitään ideologiaa tähän laiskuuteen ei liity, bonuksista tai plussista en niin välitä ;)
 

Yhteistyössä