Missä kaikki ovat? Eivät ainkaan tässä avauksessa....

Miten täällä on niin hiljaista tänään ja eilenkin. Ei rönsyileviä keskusteluja, ei avauksia, jotka saisivat paljon vastauksia.
Hiljaista ja harmaata ( harmaita nyt mollaamatta) yksitäiset avaukset, joita klikkaan auki- vaikuttavat monologeilta,joita joku käy vaihdellen harmaata nikkiään.

Tämä päätynee myös sellaiseksi monologiksi, jota kukaan ei lue.
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23068288:
Ei tule. Menenkin lähinnä tyhjentämään loputkin aivoistani :D Nelosen myöhäisleffan ajattelin katsoa, sitä ennen pitää käyttää puudeli iltapissillä.
kiitos. Pitäisi ehkä itsekin raahautua television ääreen. Mutta hetken jatkanen monologiani. :D
Bannattaisiinkohan minut jos keskustelisin pitkään vain yksinäni, ihan omalla nikilläni.
 
Mua vituttaa tää palsta kun jumittaa, jumittaa ja taas vähän jumittaa! Laita tohon Lunaticin musaketjuun sit mitään videoita, paljo ois kaikkee kivaa mut saatana että JUMITTAA. Miks tää ei toimi niinku se entinen palsta? Miten tää palsta on tämmönen paska? Joo, tiiän, pitää mennä muualle ja täällä ei kaivata ja plaa plaa.
 
Mua vituttaa tää palsta kun jumittaa, jumittaa ja taas vähän jumittaa! Laita tohon Lunaticin musaketjuun sit mitään videoita, paljo ois kaikkee kivaa mut saatana että JUMITTAA. Miks tää ei toimi niinku se entinen palsta? Miten tää palsta on tämmönen paska? Joo, tiiän, pitää mennä muualle ja täällä ei kaivata ja plaa plaa.
minusta tämä palsta ei ole koskaan toiminut jumittamatta. Toisinaan on pellittänyt ihan sujuvasti, mutta sitä hitautta tai totaalista toimimattomuutta on ollut pitkään.
 
Keittiönoita
Mua vituttaa tää palsta kun jumittaa, jumittaa ja taas vähän jumittaa! Laita tohon Lunaticin musaketjuun sit mitään videoita, paljo ois kaikkee kivaa mut saatana että JUMITTAA. Miks tää ei toimi niinku se entinen palsta? Miten tää palsta on tämmönen paska? Joo, tiiän, pitää mennä muualle ja täällä ei kaivata ja plaa plaa.
Jumittaa mullakin, joten kaiketi se olisi aika siirtyä koneen äärestä jonnekin muualle.

Spämmihaavi on tyhjennetty, joten hyviä öitä :wave:

PS. Olkaa ihmisiksi! :)
 
[QUOTE="minä";23068389]:'( Miksi noin kylmä vastaus? :xmas:[/QUOTE]

kylmä. Pitäisikö vastata ylenpalttisella riemulla. En ole vielä päässyt siihen asti.
Aiotko itse pysytellä noin salaperäisenä, lyhyitten vastausten perusteellako minun pitäisi arvata kuka olet. ? Ehkä tiedän, ehkä en:xmas:
 
"minä"
kylmä. Pitäisikö vastata ylenpalttisella riemulla. En ole vielä päässyt siihen asti.
Aiotko itse pysytellä noin salaperäisenä, lyhyitten vastausten perusteellako minun pitäisi arvata kuka olet. ? Ehkä tiedän, ehkä en:xmas:
Olen niin puuduttava, että lyhyillä vastauksilla pidän yllä mielenkiintoa. Luulette kaikki, että olen joku tärkeä ja mystinen.
 
[QUOTE="minä";23068438]Olen niin puuduttava, että lyhyillä vastauksilla pidän yllä mielenkiintoa. Luulette kaikki, että olen joku tärkeä ja mystinen.[/QUOTE]

jos olet tärkeä ja mystinen, et voi olla ainakaan vakiopalstalija.
 

Yhteistyössä