Missä kaikki ovat? Eivät ainkaan tässä avauksessa....

Naapurihuoneen tyttö
[QUOTE="minä";23068656]Olenko minäkin saanut sinulta viestin lähipäivinä?[/QUOTE]Hmmm, oletan että olet saanut. :) Alkuviikosta. Jos olet se sielunsisko joksi sinut luulen.
 
[QUOTE="minä";23068667]Siteeraan jotain, jonka osaan paremmin.

Moraali


"Siisti täytyy aina olla!"
sanoi kissa hietikolla. -
Raapi päälle tarpeenteon
pienen, sievän santakeon.

-Lauri Viita-[/QUOTE]

olen melkeinpä vakuuttunut siitä,että omat lahjasikin lyriikan saralla eivät ole olemattomat.
Vaikka tekeytyisitkin lyhytsanaiseksi.:D
 
Naapurihuoneen tyttö
[QUOTE="minä";23068675]Maanantaina, sanoo puhelimeni. Luulin, että siitä oli lyhyempi aika :ashamed:[/QUOTE]
Myös minä tarkistin puhelimeni, ja maanantai se oli. Aika menee niin siivillä...
 
[QUOTE="minä";23068702]Sinä, minä, kuka siinä nyt pysyy kärryillä. Oikeasti kyllä pitäisi mennä nukkumaan. Istun jo peiton alla.[/QUOTE]

hienoa. Minä menen myös. Tosin mahdanko nukkua, keskimmäinen taitaa sairastua ja sieraimissa aistii jo sitruunan. Huominen on paha päivä.
 
Naapurihuoneen tyttö
[QUOTE="minä";23068702]Sinä, minä, kuka siinä nyt pysyy kärryillä. Oikeasti kyllä pitäisi mennä nukkumaan. Istun jo peiton alla.[/QUOTE]Niin pitäisi, mutta... Kumman koukuttava vaikutus tällä palstalla on, vaikka piti vain käydä kurkkaamassa.
 
Naapurihuoneen tyttö
[QUOTE="minä";23068720]Se on se seura <3[/QUOTE]Niin. :) Joskus kaiholla muistelen niitä entisiä aikoja täällä. Moni on hävinnyt kokonaan, tai siirtynyt facebookkiin. Ehkä minäkin ilmaannun sinne taas jokupäivä, kun vähän helpottaa. :)
 
[QUOTE="minä";23068740]Auts :|[/QUOTE]

juuh|O
Nyt peiton alle menen minä. Et siis sinä minä, vaan minä. minä. Mutta mene sinäkin toki minä.
Ja se tyttö tästä ketjusta kanssa. Kiitos, kun tulitte monologiini. Olette yhä rakkaita.:heart:
 
Naapurihuoneen tyttö
[QUOTE="minä";23068772]Kuin myös :heart: Kauniita unia molemmille, ja sellainen oikein iso halaus. Olette tärkeitä![/QUOTE]

:heart: Törmätään taas joskus. :)
 

Yhteistyössä