Missä kaikki ovat? Eivät ainkaan tässä avauksessa....

[QUOTE="minä";23068486]En taida olla, kun olen täällä vaikka voisin nukkua :/

Eikä pitäisi antaa pikkusormea palstalle, jos on kerran päässyt jo pois. Kohta huomaa, että käykin täällä tiheämmin ja tiheämmin. Sitten pitää ottaa jo nimimerkkikin. Ja sitten on täällä joka päivä.[/QUOTE]

niin. Kuten minä:ashamed: vastaatko kysymykseen, että jos olisit täällä nikilläsi, sillä entisellä tai tulevalla:whistle: olisiko oletettavaa, että minä tunnistaisin nikkisi ja ns tuntisin sinut.
 
[QUOTE="minä";23068535]:whistle:[/QUOTE]

Taidokas vastaus. Oletko koskaan keskustellut kanssani palstalla, tai sen ulkopuollella.
Vihellys ei ole vastaus. Eikä monivalintatyyppinen- jokseenkin samaa mieltä tai osittain eri mieltä vastaus.
Jos olisin keskustellut palstan ulkopuollella, toisilla virtuaaliväylillä olisi rajaus helpompaa.
 
"minä"
Taidokas vastaus. Oletko koskaan keskustellut kanssani palstalla, tai sen ulkopuollella.
Vihellys ei ole vastaus. Eikä monivalintatyyppinen- jokseenkin samaa mieltä tai osittain eri mieltä vastaus.
Jos olisin keskustellut palstan ulkopuollella, toisilla virtuaaliväylillä olisi rajaus helpompaa.
Mutta vihellyshän on mitä mainoin vastaus.

Äh. Kyllä sinä tiedät kuka minä olen :D Tämä voisi olla vaikka sellainen "katso sisimpääsi, ja kuuntele sydäntäsi"-tyyppinen monivalintavastaus, jossa vastuu jää kokonaan kysyjälle? :D
 
[QUOTE="minä";23068578]Mutta vihellyshän on mitä mainoin vastaus.

Äh. Kyllä sinä tiedät kuka minä olen :D Tämä voisi olla vaikka sellainen "katso sisimpääsi, ja kuuntele sydäntäsi"-tyyppinen monivalintavastaus, jossa vastuu jää kokonaan kysyjälle? :D[/QUOTE]

:D en ole aivan varma, oletko hän kenen sinun toivon olevan. Tai voit olla toki toinenkin hän. Molemille voisin vilauttaa sisimpääni. Mutta jos et ole hän, etkä hän voisitko kuitenkin tehdä kuten Juice pyytää,.. ole mulle vähän aikaa hän.:xmas:
 
"minä"
:D en ole aivan varma, oletko hän kenen sinun toivon olevan. Tai voit olla toki toinenkin hän. Molemille voisin vilauttaa sisimpääni. Mutta jos et ole hän, etkä hän voisitko kuitenkin tehdä kuten Juice pyytää,.. ole mulle vähän aikaa hän.:xmas:
Tiedän todella huonosti Juicen lyriikoita, mutta rakas ystäväni Google auttoi minua niin paljon, että voin siteerata takaisin "Päin helvettiä menee mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa" :D
 
[QUOTE="minä";23068639]Tiedän todella huonosti Juicen lyriikoita, mutta rakas ystäväni Google auttoi minua niin paljon, että voin siteerata takaisin "Päin helvettiä menee mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa" :D[/QUOTE]

:D Juice sen osasi. Siis lyriikan salat, entäpä sinä ? Tahi minä?
 

Yhteistyössä