Missä kaikki Lappeenrantalaiset odottajat?? :)

Täällä kanssa yx lappeenrantalainen :)
Itselläni viikkoja tulee perjantaina 15 ja kyseesä on toine raskaus, ennestään on tyttö 3v8kk. Olen toistaiseksi harvoin tänne ehtiny viestejä lukemaan mutta koitan parantaa tilanteen, mikäli työt ja koti sen sallivat.
Missä vaiheessa teidän raskaudet on?
 
Minulla viikkoja vasta 5+4 Eli tosi alussa mennään. Miten teillä on odotus mennyt? Täällä kovasti jännittää tämä alku pysyykö pieni matkassa. Ensi viikon tiistaina olisi felicitasksessa ultra niin näkisi onko kaikki hyvin. Täällä kanssa elämä aika kiireistä, töihin ja kotiin :)
 
Yksi esikoistaan odottava ilmoittautuu Ruokolahdelta :) Kaus menee Lappeenrannasta, mutta on sentään Etelä-Karjalaa ja synnytyshän on EKKS:ssa :D. Rv 11+4, la 15.12. ja 32 v. odottaja. Täälläkin jännittää, että onko masuasukki vielä matkassa mukana ja pysyyhän loppuun asti. Ensi maanantaina eka ultra niin saa hieman varmuutta asiaan.
 
Onpas mukava kun meitä tänne alkaa tulla. :) Mä en millään malttaisi odottaa, että pääsisin katsomaan että kaikki hyvin pienellä! enkä pysyisi housuissani jos pitäisi odottaa tonne 12vk ennen kun näkisin asukin, kun niin malttamaton kaikessa.
 
Heips täällähän alkaa sittenkin tulla lisää ihmisiä! :) ei haittaa vaikka olette imatralta tai ruokolahdelta, kuhan etelä-karjalasta. :) tulkaa työkin mukaa tuonne perustamaani kerhoon 'Lappeenrannan odottavat mammat 2011!' :) siellä voidaan vähän yksityisemmin jutella. :) aluksi perhon nimenä pein heinä-elo-syys vauvat, mut sit ku ei meinannu ketää tulaa. ni piti vähän laajentaa. heh.

itse kaipaan lukea miten toisilla on päivät menny, miten joko tuntee liikkeitä, ja se vasta mielenkiintoista sitten onkin ku lukee että synnytys lähestyy! :)
 
Ihanaa kun alkaa löytymään porukkaa! luulin alussa, että olen aivan yksin täällä! :) mutta en olekkaan. :) tuonne vain rohkeasti liittymään ja kertomaan juttuja. :)

Lisäsin Jebo sinut ryhmään! :) nyt vain hyväksymään ja kirjottelemaan. :)
 

Yhteistyössä