Missä iässä teillä on itse osattu ulkohaalari päälle pukea?

Kysely vastasi hyvin odotuksiani. Minulla on tuttavan lapsi pari kertaa kuussa hoidossa ja hän ei suostu edes yrittämään itse ulkohaalaria pukea tai muutakan koska äiti aina sen laittaa. Lapsi 3,5vuotias poika. Olen pari kertaa saanut hänet itkemään vaikka ihan ystävällisesti yritän kannustaa pukemisessa. Ja...joo lapsi on kotihoidossa.

Meillä neljällä lapsella hurjasti eroja missä iässä mitäkin ja hyvä niin mutta kyllä olen silmiäni pyöritellyt kun äiti pukee kaikki tälle 3,5vuotiaalle pojalle kaikki päälle niin meillä kuin heilläkin. Olen ystävällisesti yrittänyt pari kertaa asiasta vihjaista niin hän vaan totetaa että tässä samalla tämä menee. Pojalla 2wee pikkuveli ja 2kk ikäinen pikkusisko...minä olen kyllä niin laiska etten enää viitsisi neljättä pukea itseni ja kahden pienemmän lisäksi.:whistle:
 
"mmm"
[QUOTE="Eppuli";27705947]
Mitä sillä on väliä, oppiiko toisen lapsi yksivuotiaana pukemaan sukkahousut täydellisesti ja letittämään hiuksensa? Silti minun viisivuotiaani on täydellinen, vaikkei saa paitaa päältään. Esimerkkejä riittäisi loputtomiin. Muutaman lapsen äitinä en jaksa ymmärtää, miksi näitä ikiä aina kysellään. Onko niillä merkitystä? Kenelle?[/QUOTE]

Huom! näihin ketjuihin vastaavat aina ne, joiden lapset on oppineet pukemaan tms. tosi pieninä. Mitään keskivertoikää näistä on siis turha laskea. Ja ei, ei sillä olekaan mitään väliä.
 

Yhteistyössä