missä hyvä nettikauppa isorintaiselle

Mistä vois löytää kivan näköisiä imetysliivejä kun rinnat ovat isot? Kuppikoko iso ja rinnanympärys tulis olla 80/85. Mistä siis lähteä liivejä etsimään? Ja miten tuohon kaaritukeen tulee suhtautua? Moni myyjä sanoo ettei se ole hyvä imetyksen alussa kun voi tukkia maitotihyeitä.. onko asia näin :ashamed: itse täysin tietämätön tuollaisesta. Mut tokikaan en kaarituellisia halua jos siihen liittyy tuollainen riski.
 
BabyIdeasta oli kaverini ostanut Carriwellin imetysliivit, liivien koko hänellä 90G. Kehui kovasti että ovat tukevat vaikkei kaaritukia olekaan, ja mukavat myös nukkuessa. Löytyy myös jälleenmyyjiä: http://www.babyidea.fi/jalleenmyyjat
 
Mä olen myös erikoiskokoinen ja olen tilannut monia liivejä bravissimolta (bravissimo.com). En tosin noita imetysliivejä, mutta näkyi niitäkin muutamat olevan. Englantilainen yritys mutta kaikki lähetykset, maksut ja palautukset toimineet aina moitteettomasti. Visalla maksetaan ja toimitus nopea. Kannattaa ainakin vilkaista.
 
Mietiskelen samaa. Asun Etelä-Karjalassa ja yllätyksekseni täällä on 2 kauppaa, joista saa isoja kokoja; Tenavapiste ja Lauriina Lappeenrannassa. Ei tietysti auta jos asut ihan jossain toispuol Suomea...

Anita -merkillä on isoja kokoja ja niitä myydään netissä ainakin www.bebes.fi, www.allyouneed.fi

Kaarituista...ostin jo puolessa välissä raskautta Triumphin mamabel comfort -imetysliivit ja niissä ei ole kaaritukia. Tukevat ihan kohtuullisesti/riittävästi ja ne ajattelin ottaa synnärille mukaan ja sit kun vähän näkee miten maitoa alkaa tulemaan ja kuppikoko kasvaa, menen liiviliikkeeseen (tai nettiin) ja ostan kaarituelliset. Kyllä ne tukee kuitenkin paremmin kuin kaarituettomat.

ma-mi rv 38+1
 
Komppaan ma-mia, itse ostin Tenavapisteestä kokoa 85i olevat imetysliivit ja hintaa niille tuli 52? joka ei mielestäni ole mitenkään paha (liiviliikkeestä tavalliset liivit yleensä sellaista 100? luokkaa...). Kannattaa todellakin kysyä oman alueen lastentarvikeliikkeestä, monesti jonkinlainen valikoima imetysliivejä on ja ovat myös usein valmiita tilaamaan sitten tarpeeksi suuria kokojakin jos vain kysyntää on :)

jossu + vili 37+2
 
Ai niin ja tuohon kaarituelliset vs. kaarituettomat -asiaan. Itselläni on päiväkäytössä kaarituelliset ja yökäytössä kaarituettomat liivit. Liiviliikkeessä sanoi, ettei suosittele kaarituellisia, mutta kysyessäni asiasta imetystukihenkilönä toimivalta kätilöltä, sanoi ettei kaarituista ole haittaa kunhan liivit istuvat hyvin, eikä kaarituki pääse nousemaan rinnan päälle vaan pysyy paikoillaan.
 
Itellä liivien osto edessä myös. Mutta meinaan kyllä mennä ihan liikkeeseen, ei näihin utareisiin uskalla netistä tilata. Mutta tohon kaarituki asiaan on pakko sanoa. Mulla esikoiselta kahdet liivit (Triumph). Toiset kaarituella, toiset ilman. Mulla ne kaarituet ei olleet kuin tiellä. Ei muuten mutta imettäessä ja kun sen kupin laski alas, jotenkin se kaarituki painoi epämukavasti. Otin ne kaaret sitten lopulta pois. Yöllähän noi kaarituet esim. on epämukavat ainakin itellä.
 
Mä löysin googlettamalla imetysliivejä myyviä nettikauppoja, joissa oli myös isoja kuppikokoja. Ja yhdellä sivulla luki (en enää muista mikä kauppa) että kaarituellisia ei kannattaisi ostaa ennen vauvan syntymää, koska niitten täytyy olla just oikean kokoiset. Jos ovat yhtään liian pienet, niin ne kaarituet voivat painaa maitotiehyitä(?) ja aiheuttaa jopa rintatulehduksen.
Kysyin asiasta yhdestä liikkeestä jossa kävin (Osmotex Pieksämäki) niin se myyjä sanoi, ettei haittaa, vaikka ostaisi ennen vauvan syntymää kaarituelliset. En kuitenkaan ostanut, kun eihän sitä voi tietää, jos rinnat kasvaa vaikka kuin vielä kun maito nousee.
Kappahlissa oli E kuppikokoon asti ja Lindexillä isoin koko taisi olla DD tai E. Eivät kuitenkaan kovin reiluja kokoja olleet, ei ainakaan mulle sopineet. Joissakin malleissa tuo E vielä menee, mutta F ja G myös käytössä. Siksi en ole uskaltanut tilata nettikaupoista, kun riippuu ainakin mulla niin paljon mallista, että mikä koko on sopiva.
 
Mua harmittaa vaan vbietävästi se ettei täällä meillä päin noita imetysliivejä juuri myydä, tasan yksi alusvaate kauppa myy ja sielläkin vain yksi malli ja sillä hintaa 59e.

Onko kenelläkään kokemusta siitä anitan romantic mallista (taitaa olla uusin malli mitä markkinoille tuli) jonkun nettisivuilla oli maininta et olis tukeva myös isorintaisille. Olihan tollakin toki hintaa 53e, mut olis kuitenki kaaritueton.
 
mutta itse suosittelen englantilaista liikettä kuin: http://www.figleaves.com/

Yritin tilata Bravissimolta mutta jostain ihmeen syystä heillä oli ongelmia minun electronin kanssa ja miehen visan kanssa eli eivät pystyneet varmentamaan että onko tilillä katetta.
Kyllästyin tähän ja odottamiseen. Löysin nettikeskustelujen kautta tämän figleaves:in ja tein tilauksen.
Toimitusaika oli alle viikko. Eikä korttien kanssa ollut ongelmia.
Tilauksesta seuraavana päivänä tuli mailiini viesti että tilaukseni on nyt matkalla. Joten todella nopeaa toimintaa. Suosittelen lämpimästi!!
 

Yhteistyössä