vieras
Niin se vaa on, pystyasento on sekä lapselle että äidille miljoona kertaa parempi ku makuullaolo. En tiedä mistä tämä sänkyfilia on saanut aikansa, miksi äiti pitää saada maate, kun se on vauvalle vaarallista (puristuu kasaan) ja äidille erittäin kivuliasta.Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:Puoli-istuvassa synnytin, taino olin suunnilleen kaksinkerroin kun vedin jalat polvista kylkiin kiinni =) Pari tikkiä sain, epparin olin kieltänyt jo paperilla JOS lapsen terveys vaan sallii, sanoin myös miehelle että jos yrittävät mua silpoa enkä sekopäissäni sitä pysty kieltämään niin puuttuu asiaan mun puolesta. Ei tehty epparia, mutta mulla oli kauhea kiire ponnistaa ettei asia tule edes puheeks Kyllä oli pitkät 19 minuuttia, olin varma että meni ainakin tunti...
Se mua ihmetyttää että mikä pakkomielle se epiduraali on laittaa kylkimakuulla? Itsellä oli helvetilliset kivut enkä pysynyt paikallani yhtään, meinasin pudota sängyltä kun sitä yritettiin iskeä selkään, lopulta sanoivat että istu siihen sängylle selkä köyryssä... Kivut hävis lähes täysin, laitoin silmät kiinni ja olin ihan liikkumatta, nautin tilanteesta kun oli suhteellisen kivuton olo... Mies kysy että sammuinko mä
Melkein itku tuli kun piti mennä takasin makuulle. Ne tosissaan yrittää makuuttaa ihmisen siellä kuoliaaks... Ja mä kun en osaa vaatia omaa parastani, nynny kun oon...