Lähetyssaarnaajako?
Missä asennnossa yleensä naksautatte ja mikä on mieliasentosi, entä mistä asennosta et pidä?
Vaihdellaan aika paljon, mutta varmaan eniten käytössä on perinteinen lähetysaarnaaja. TYkkään takaapäin panosta.
Kuva tai ei uskota.Ei koskaan lähetyssaarnaaja-asennossa. Paljon variaatioita seisten, takaa, lusikassa, sylissä....
Siis täh onko sulla kun oot mahalleen haarat kiinni ja et pyllistä. Ach mä muistan ku mä tuun hulluks ku tykkään naisen öljytä ja sit hieroo joka paikasta ja se tuntuu hyvälle kun ujuttaa kun on mahalleen kun öljytty kroppa luistaa.Eniten takaapäin tai sitten että itse makaan selälleen ja mies päällä tai sitten että ite oon mahalleen ja mies panee siitä Mutta paneminen on parasta
Juuri näin Settini alkaa usein lähetyssaarnaajalla, sitten Annie haluaa ratsastaa. Sen jälkeen asetan hänet selälleen, nostan oikean mustaan stay-upiin verhotun säärensä korkealle ja kyljelläni maaten tunkeudun syvälle sisään. Alkuaikoina jäi doggy jostain syystä harvinaisuudeksi mutta nyt se on meidän molempien ehdoton suosikki. Sillä lopetetaan ja siinä asennossa tapahtuu Big Bangini Ja sitten on vielä välissä erilaisia variaatioita äskeisistä.Ei kannata juuttua yhteen tai kahteen tapaan. Vaihtelu virkistää.
Muut miehet siis panevat omalla tavallaan ja ilmeisesti omalla miehellä on se paras tapa panna.Yleensä pidän kun mies panee minua lähetyssaarnaajassa, jalat joko miehen sivulla tai pepun päällä, mutta muutkin takaapäinkin tuntuu hyvälle
Onko miehesi tietoinen muista pano miehistä?Yleensä pidän kun mies panee minua lähetyssaarnaajassa, jalat joko miehen sivulla tai pepun päällä, mutta muutkin takaapäinkin tuntuu hyvälle
Jouvutaanko vankilaan kun roosa haluu aina määrätä kaikesta?Roosaruusa ei tykkää siitä kun te jyystätte.
Tiedä vaikka jouduttais vankilaan roosan piiskattavaksi.Jouvutaanko vankilaan kun roosa haluu aina määrätä kaikesta?
jopa makkarissakin se haluu määrätä muita
ja ilmapatjan jalkapumpul painetta beräröörihinTiedä vaikka jouduttais vankilaan roosan piiskattavaksi.
Jotkut tykkää dominoidaJouvutaanko vankilaan kun roosa haluu aina määrätä kaikesta?
jopa makkarissakin se haluu määrätä muita
Ahaa, äitisi tykkää noista asennoista.