Missä asennossa panette?

• Viestiketjun aloittaja Lähetyssaarnaajako?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Takaapäin, ehdoton suosikki! Joko seisaallaan tai kontillaan. Toinen ihana asento on mies polvillaan, nainen kyljellään toinen jalka miehen olalla: penis pääsee toooosi syvälle ;)

Lähetyssaarnaajasta en pahemmin välitä.

9MM
Eniten takaapäin tai sitten että itse makaan selälleen ja mies päällä tai sitten että ite oon mahalleen ja mies panee siitä❤ Mutta paneminen on parasta
Siis täh onko sulla kun oot mahalleen haarat kiinni ja et pyllistä. Ach mä muistan ku mä tuun hulluks ku tykkään naisen öljytä ja sit hieroo joka paikasta ja se tuntuu hyvälle kun ujuttaa kun on mahalleen kun öljytty kroppa luistaa.

Ei kannata juuttua yhteen tai kahteen tapaan. Vaihtelu virkistää. :giggle:
Juuri näin 👍Settini alkaa usein lähetyssaarnaajalla, sitten Annie haluaa ratsastaa. Sen jälkeen asetan hänet selälleen, nostan oikean mustaan stay-upiin verhotun säärensä korkealle ja kyljelläni maaten tunkeudun syvälle sisään. Alkuaikoina jäi doggy jostain syystä harvinaisuudeksi mutta nyt se on meidän molempien ehdoton suosikki. Sillä lopetetaan ja siinä asennossa tapahtuu Big Bangini 😍 Ja sitten on vielä välissä erilaisia variaatioita äskeisistä.

Annie saa kymmenittäin orkkuja kaikissa asennoissa, hän ulvoo mielihyvästä käytännössä vaikka sen tunteroisen ajan kun kyyditän, kiittelee kesken aktin antamastani mahtavasta kyydistä, sen jälkeenkin ja vielä seuraavana aamunakin mesettäen. Ai että mikä nainen, tietty olen ylpeä rehellisistä kehuistaan 😊

On ollut juhlaviikko kun kiertonsa on siinä vaiheessa että lauantaina, sunnuntaina ja tänään uskallettiin naatiskella, ”with naked Dick” kuten hän sanoo 😁

Hän onkin takuuvarma kyläilijä varsinkin juuri niinä päivinä joka kuukausi 👍

Reginamaiset terkut tässä samalla tirkistelevälle Alepalle 🤭

Yhteistyössä