Missä asennossa miehelle piiskaa?

  • Viestiketjun aloittaja Riku56
  • Ensimmäinen viesti
Eka kokemus
Minusta mielenkiintoisinta on kun mies on mahallaan sängyllä. Siinä on hyvä piiskata ja kuunnella miehen ääntelyä.

Olin mökillä missä oli pieni lava. Nuori mies tuli hakee tälläistä iäkästä eukkoa. Hitaissa sillä rupes seisoo että tuntu, Vein sitten mökille ja oltiin sängyssä kunnolla. Polttelin tupakka ja katselin tiukkoja pakaroita, puristelin niitä kunnolla ja rupesin kämmenellä läpyttelemään kunnolla. Ei tykännyt pahaa ja otin pienen vyön ja annoin piiskaa, Käskin kääntyä ja annoin munillekkin hellästi piiskaa. Kiihhottu uudestaan ja nain välillä. Sitten hain kunnon remmin ja poika piti sängypäädystä kiinni polvillaan ja valitti kun välillä kunnolla tuntu. Käy joskus kylässä, ilmeisesti tykkää kun teen nain sitä. Kaikkea kiaa iän myötä oppii NAUTTIMAAN.
 
Viimeksi muokattu:
muistelija_78
Ai että olisi mukava saada vanhemmalta rouvalta piiskaa. Aikanaan oli molemminpuolisia piiskaleikkejä erään nuoren naisen kanssa. Oli luonteeltaan sen verran topakka että saattoi hyvinkin laittaa minut polvensa päälle antaen sitten piiskaa avokämmenellä ja harjalla. Oli kyllä varma keino saada loistoerektio. Itse tykkäsin ihan tuosta perusasennosta sängyn päällä. Toivoin salaa että anoppiehdokaskin olisi piiskannut joskus tai että naiseni olisi ottanut kaverinsa mukaan ojennuspuuhia katsomaan :D.
 
Kiva nuori
Olin mökillä missä oli pieni lava. Nuori mies tuli hakee tälläistä iäkästä eukkoa. Hitaissa sillä rupes seisoo että tuntu, Vein sitten mökille ja oltiin sängyssä kunnolla. Polttelin tupakka ja katselin tiukkoja pakaroita, puristelin niitä kunnolla ja rupesin kämmenellä läpyttelemään kunnolla. Ei tykännyt pahaa ja otin pienen vyön ja annoin piiskaa, Käskin kääntyä ja annoin munillekkin hellästi piiskaa. Kiihhottu uudestaan ja nain välillä. Sitten hain kunnon remmin ja poika piti sängypäädystä kiinni polvillaan ja valitti kun välillä kunnolla tuntu. Käy joskus kylässä, ilmeisesti tykkää kun teen nain sitä. Kaikkea kiaa iän myötä oppii NAUTTIMAAN.

Nuoren kanssa on kiva kokeilla mitä kotona ei kehtaa. Tykkään piukasta pyllystä nuorella, kiva kun on pöytää vasten että kaikki näkyy kun piiskaa. Olen piiskannut edestä palleja munaa kun halusi. Kokeilin itsekkin ja innostuin, vaikka on iso takapuoli nuoren katsottavana. Sitten annoin sängyssä remmiä pojalle kunnolla ja tykkäs vaikka oli pylly punasena, oli pakko kokeilla dildoa sen takapuoleen vaikka valittikin, yllättävän iso mahtu niin pieneen ja tiukkaan pyllyyn. Ollaaan "harrastettu" usenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Vahakin tykkää
Nuoren kanssa on kiva kokeilla mitä kotona ei kehtaa. Tykkään piukasta pyllystä nuorella, kiva kun on pöytää vasten että kaikki näkyy kun piiskaa. Olen piiskannut edestä palleja munaa kun halusi. Kokeilin itsekkin ja innostuin, vaikka on iso takapuoli nuoren katsottavana. Sitten annoin sängyssä remmiä pojalle kunnolla ja tykkäs vaikka oli pylly punasena, oli pakko kokeilla dildoa sen takapuoleen vaikka valittikin, yllättävän iso mahtu niin pieneen ja tiukkaan pyllyyn. Ollaaan "harrastettu" usenkin.

Olin jatkoilla ja nuori (poika) tuli mukaani, Annoin piiskaa kun innostu, otti housut pois ja halus lisää. Annoin alastomalle pojalle piskaa hellästi edestä ja takaa kun seiso edessäni muna pystyssä. Kyllä halus remmiä pakaroille kunnolla, kiihotuin ja välillä nain kunnolla. Oli välillä seisten/kontallaan tai maaten kun piiskasin. Kiihottava kokemus hyvännäköistä nuorta katsella ja piiskata kun sillä muna seiso jatkuvasti. Nykyään tykkään kun on alasti edessäni ja alan pikkuhiljaa piiskata että sen kurpä rupee seisoo, ja itse rupeen kiihottumaan vanhoilla päivillä.
 
Viimeksi muokattu:
Haluan Piiskaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vahakin tykkää;10661353:
Olin jatkoilla ja nuori (poika) tuli mukaani, Annoin piiskaa kun innostu, otti housut pois ja halus lisää. Annoin alastomalle pojalle piskaa hellästi edestä ja takaa kun seiso edessäni muna pystyssä. Kyllä halus remmiä pakaroille kunnolla, kiihotuin ja välillä nain kunnolla. Oli välillä seisten/kontallaan tai maaten kun piiskasin. Kiihottava kokemus hyvännäköistä nuorta katsella ja piiskata kun sillä muna seiso jatkuvasti. Nykyään tykkään kun on alasti edessäni ja alan pikkuhiljaa piiskata että sen kurpä rupee seisoo, ja itse rupeen kiihottumaan vanhoilla päivillä.
Halun Vanhemman Naisen Käsittelyyn He osaavat nämä Asiat Paremmin Kuin nuoret Olen Pari kertaa vuotessa Saman Naisen Hyväilyssä Olemme Viikon Yhtessä Koivuvitsa Ja Hänen Vyö Tulevat tutuiksi Piiskalla Hellyyttä Vyöllä Rangaistukset Peppu on monasti punainen viikon aikana Läksiäsiksi Saan Paljon Piiskaa.
 
Poika12345
Niin, mikä on hyvä piiskaus asento. Luulisi että polvien päällä vanhanaikaisesti ja sitten pöksyt kintuissa nurkkaa häpeämään. No asentoja on monia ja kyllä varmaan aikuisen akontillaan on paras!
 
Kokeillut
Olin mökillä missä oli pieni lava. Nuori mies tuli hakee tälläistä iäkästä eukkoa. Hitaissa sillä rupes seisoo että tuntu, Vein sitten mökille ja oltiin sängyssä kunnolla. Polttelin tupakka ja katselin tiukkoja pakaroita, puristelin niitä kunnolla ja rupesin kämmenellä läpyttelemään kunnolla. Ei tykännyt pahaa ja otin pienen vyön ja annoin piiskaa, Käskin kääntyä ja annoin munillekkin hellästi piiskaa. Kiihhottu uudestaan ja nain välillä. Sitten hain kunnon remmin ja poika piti sängypäädystä kiinni polvillaan ja valitti kun välillä kunnolla tuntu. Käy joskus kylässä, ilmeisesti tykkää kun teen nain sitä. Kaikkea kiaa iän myötä oppii NAUTTIMAAN.
KERTA oli ensimmäinen minullakin, ennen en ollut piiskannut. Nuori ehdotti että sais, otin housut alas ja annoin pepulle piiskaa. Näytti nauttivan ja käskin riisua loputkin ja olemaan kontallaan olohuoneen natolla ja annoin pikkuhiljaa remmiä. Kiihottu kun sillä seiso, sitten tuli kokeiltua nuorta.
 
Viimeksi muokattu:
Haluava
KERTA oli ensimmäinen minullakin, ennen en ollut piiskannut. Nuori ehdotti että sais, otin housut alas ja annoin pepulle piiskaa. Näytti nauttivan ja käskin riisua loputkin ja olemaan kontallaan olohuoneen natolla ja annoin pikkuhiljaa remmiä. Kiihottu kun sillä seiso, sitten tuli kokeiltua nuorta.

Nyt , kun olet kokemusta hankkinut , antaisitko minullekkin kunnon piiskauksen ? Välineellä
ei ole paljon väliä , kunhan tuntuu . Ei enään ihan nuori , mutta ei vielä vanhakaan .
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Oma fantasiani on, että nainen sitoisi käteni selän taakse ja jalat yhteen. Sen jälkeen olisin alasti polvillani lattialla ja nainen "pakottaisi" tekemään jotakin hieman vastenmielistä tai vaikeaa (mennä vaikeisiin asentoihin, tms.) =). Jos en suostu/pysty naisen ehdottamaan asiaan tulisi piiskaa takapuolelle ja myös munille.

Tulee kuitenkaan tuskin koskaan toteutumaan :/
 
5+1
Alkuperäinen kirjoittaja Vahakin tykkää;10661353:
Olin jatkoilla ja nuori (poika) tuli mukaani, Annoin piiskaa kun innostu, otti housut pois ja halus lisää. Annoin alastomalle pojalle piskaa hellästi edestä ja takaa kun seiso edessäni muna pystyssä. Kyllä halus remmiä pakaroille kunnolla, kiihotuin ja välillä nain kunnolla. Oli välillä seisten/kontallaan tai maaten kun piiskasin. Kiihottava kokemus hyvännäköistä nuorta katsella ja piiskata kun sillä muna seiso jatkuvasti. Nykyään tykkään kun on alasti edessäni ja alan pikkuhiljaa piiskata että sen kurpä rupee seisoo, ja itse rupeen kiihottumaan vanhoilla päivillä.
Meillä oli jatkot ja nuoren miehen jutut meni asiattomiksi, akat sano että saa piiska jos ei lopeta. Kännissä yks eukko vetäs sen peffan paljaaksi ja annettiin aluksi leikillään vuoron perään remmiä. Sitten lähti nuorelta kokonaan housut pois ja sillä oli mulkku kovana, siinä mammat ihstelivat ennenkuin rupesivat naimaan. Sai aina remmiä jos ei heti pystynnyt tyydyttämään jonkun haluja. Aamulla katselin pojan pyllyä kun oli punainen, sillä rupes seisoo kun hiplasin pyllyn reikää ja palleja. Teki hyvää krapulapano kun sain yksin naida, annoin vielä remmiä kun oli polvillaan että munat heilu, poika parka ei varmaan viikkoon istunut. Saatiin eukkojen kanssa kunnon(lla) jatkot kun kaikki olivat tyytyväisiä.
 
Naatin
Meillä oli jatkot ja nuoren miehen jutut meni asiattomiksi, akat sano että saa piiska jos ei lopeta. Kännissä yks eukko vetäs sen peffan paljaaksi ja annettiin aluksi leikillään vuoron perään remmiä. Sitten lähti nuorelta kokonaan housut pois ja sillä oli mulkku kovana, siinä mammat ihstelivat ennenkuin rupesivat naimaan. Sai aina remmiä jos ei heti pystynnyt tyydyttämään jonkun haluja. Aamulla katselin pojan pyllyä kun oli punainen, sillä rupes seisoo kun hiplasin pyllyn reikää ja palleja. Teki hyvää krapulapano kun sain yksin naida, annoin vielä remmiä kun oli polvillaan että munat heilu, poika parka ei varmaan viikkoon istunut. Saatiin eukkojen kanssa kunnon(lla) jatkot kun kaikki olivat tyytyväisiä.
Hyvä hyvä 5+1 lle. Kyllä naisetki osaavat irstailla "jatkoilla"niistä olen kuullut tarinoita. Itselläni ei ole kun yksi poika kun käy luonani viihdyttämässä minua. Annan piiskaa sille kun seisoo alasti ja katselen kun sillä rupee kunnolla seisoo, sitten halun että poika tyydyttää minut. Jos ei pojalta aina onnistu annan kunnolla remmiä ja työnnän kunnon sauvan sen pyllyyn. Sitten tekee mitä haluan. Joskus sidon sen kädet kun suostuu ja nain kunnolla päältä, saan kunnon (raiskaus) orgasmeja. Haaveissa että saisin monta nuorta panemaan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
kiva antaa
Hyvä hyvä 5+1 lle. Kyllä naisetki osaavat irstailla "jatkoilla"niistä olen kuullut tarinoita. Itselläni ei ole kun yksi poika kun käy luonani viihdyttämässä minua. Annan piiskaa sille kun seisoo alasti ja katselen kun sillä rupee kunnolla seisoo, sitten halun että poika tyydyttää minut. Jos ei pojalta aina onnistu annan kunnolla remmiä ja työnnän kunnon sauvan sen pyllyyn. Sitten tekee mitä haluan. Joskus sidon sen kädet kun suostuu ja nain kunnolla päältä, saan kunnon (raiskaus) orgasmeja. Haaveissa että saisin monta nuorta panemaan kunnolla.
Onko "poikia" mitkä antautuvat naitavaksi, minulla on nuorempi sälli mikä antaa tehdä ja piiskata. On ollut kuulema vanhempien naisten käytössä. Sano että oli pylly kipee kun monta akkaa työntelivät dildojaan. Kiva antaa piiskaa kun on niinkun sanon, kiva ois kokkeilla monta nuorta sammaan aikaan että naivisat kunnollolla ja piiskaisivat.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmen kopla
Ei kaikkea tarvii unelmoida, senkun tekee ja saa itsekkin. Varsinkin nuorempien kanssa.
Kyllä siin innostuu kun muut antaa remmiä paljaalle nuoren pyllylle. Kyllä remmi autta kun kolme akkaa sai seksiä kun halus tai annettin lisää remmiä. Aamulla kun muut lähti annoin sen munillekkin kun kerran seiso. Nuoli mun vitunkin kunnolla kun halusin. Kai pojilla on äitivietti kun suostuvat tekemään?? Ainakin oli ISO poika ja pidin kokopäivän piiskattavani kun teki "kaikkea".
 
Viimeksi muokattu:
rein53@list.ru
[QUOTE="Justiina";10331483]Itse olen ollut jo leski toistakymmentä vuotta, mutta olen tutustunut hieman itseäni nuorempaan "koulupoikaan". Kuritan häntä aina tarvitessa (8-12 kertaa vuodessa) tuolla yläkerran "työhuoneessa". Siellä on isäni aikoinaan tekemä hyvin massiivinen kirjoituspöytä ja kannen takakulmissa on pienet määlyt. Niiden tarkoitusta en todellakaan tiedä mutta olen käyttänyt niitä koulupoikani käsien sitomiseen hänen ollessa kumartuneena pöydän päälle. Aluksi remmillä ja toisinaan haen vielä takapihalta koivupiiskan. On koulupoika taas nöyrä jonkin aikaa.[/QUOTE]

miteen pääsisin siihen koulupojaksi ?
 
titus pullo
Kivoja viestejä. Katselin ideoita saadakseni. Olen sopinut tulevaksi viikonlopuksi netin kautta piiskattavan 30 v naisen. Pitkän keskustelun ja yhden tapaamisen jälkeen pääsemme turvallisesti toteuttamaan "kivaa". Mahdollisena haaveena jatkossa on että naisia olisi useampi samalla saamassa remmiä rinnakkain niin että peppu punoittaa. Katsotaan nyt kuinka piiskaviikonloppu menee. Tuo dildolla peppuun pano piiskaamisen kanssa on varmaan hyvä juttu myös naiselle. Pimpsassa on sovittu olevan pumpattava tappi jota otetaan pois vain tarpeeseen. Laittakaa vaan ideoita lisää.
 
koivuniemen herraa vailla
Itseäni kiihottaa ajatus naisesta joka käskisi polviensa päälle housut nilkoissa. Sitten alottaisi kurittamisen ensin kämmenellä, viimeistelisi koivuniemen herralla ja lopuksi käskisi vielä nurkkaan häpeämään.

No saahan sitä unelmoida...
 
ex- rouva
Ison, paksuselkäisen sohvan selkänojalla, ninnsanotussa "laiskiaisasenossa". Jalat kahtapuolta roikkumassa ja kädet selän takan sidottuna. Kun vielä vetää munat taka-asentoon sohvan selkänojalle, saavat nekin sillointällöin remmiä. Usein myös sidon miehet munistaan kiinni, etteivät pääse iskuja pakoon.
Kotona ei voi käyttää rajuja otteita, koska mies saattaa laittaa asunnon remonttiin, mutta kun menee miehen kämpille, voi sidottua miestä kurittaa niin, että koko naapurusto kuulee. Lopuksi vaan vapauttaa munat siteistä ja itse häippäsee paikalta, oikeaa nimeä tietenkään ilmoittamatta. Ei se munasillaan heti perään lähde.
 
jakaioa
Ison, paksuselkäisen sohvan selkänojalla, ninnsanotussa "laiskiaisasenossa". Jalat kahtapuolta roikkumassa ja kädet selän takan sidottuna. Kun vielä vetää munat taka-asentoon sohvan selkänojalle, saavat nekin sillointällöin remmiä. Usein myös sidon miehet munistaan kiinni, etteivät pääse iskuja pakoon.
Kotona ei voi käyttää rajuja otteita, koska mies saattaa laittaa asunnon remonttiin, mutta kun menee miehen kämpille, voi sidottua miestä kurittaa niin, että koko naapurusto kuulee. Lopuksi vaan vapauttaa munat siteistä ja itse häippäsee paikalta, oikeaa nimeä tietenkään ilmoittamatta. Ei se munasillaan heti perään lähde.
EX-rouvalle sitten vastapainoksi kuumaa rautakankea anukseen.
 
Viimeksi muokattu:
uros61
[QUOTE="klaara";10329967]Paras asento on kontillaan pää lattiassa, jalat hieman levällään, että pallit ovat takaa näkyvillä. Piiskana joko ohuista vitsoista tehty nippu, tai useasta nahkasuikaleesta tehty nahkaruoska. Piskauksen täytyy osua pyllyreiän ympäristöön ja palleihin. Ei tarvi paljon voimaa, mutta hyvin tehoaa.[/QUOTE]


Hyvä Klaara just toi tuntuu hyvältä Jussi51v.
 

Yhteistyössä