Missä voi "mainostaa" omaa blogia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun blogi ;
if-i-touch-the-sky.blogspot.com

Eli lifestyle blogi jonne kuvailen päivän tekemisiä, linkkailen biisejä ja muutenkin vain kerron elämästäni!:) lukijaksi kannattaa liittyä;)

http://ro-njan.blogspot.fi/

lukijoita lisää :-) kertoo kohta 14-vuotiaan tytön elämästä, lähinnä lifestyle painotteinen, kerron elämästä ja arjesta sinne (-: ! ja tätä blogia saa mainostaa kaikille ja lukijoita vaaan paljon lisää.

Onko kaksplussan palsatalaiset oikeesti osittain noinkin nuorii??? Mitä ihmettä teette mammapalstalla vai mammatko teidän blogejanne mainostaa... En todellaaan ton ikäsenä pyörinyt näillä kulmilla!

[QUOTE="ihmettelen";26541995]Onko kaksplussan palsatalaiset oikeesti osittain noinkin nuorii??? Mitä ihmettä teette mammapalstalla vai mammatko teidän blogejanne mainostaa... En todellaaan ton ikäsenä pyörinyt näillä kulmilla![/QUOTE]

Osa googlettaa mainosta blogiasi...joten linkkaavat joka piakkaan bloginsa missä se on mahdollista.

Vastaus sille joka kyseli miksi ihmiset promoavat omaa blogiaan:
Koska ei halua kirjoittaa vaan itselleen. Tai ainakin musta tuntuu välillä hölmöltä kirjoittaa jos kukaan ei kommentoi mitään. Noissa blogeissa kun ei ole vaan helppoa tykkäysnappulaa kuten fb:ssä. Vaikka aika helppo munkin blogia on kommentoida.
Siellä lähinnä virkkausta, maalausta, lapsijuttuja. Ihan tollanen perusblogi. Jotain kommenttia ois kiva saada, palautetta työstään ym. mutta ymmärrän että nykyään muotia on erikoiset blogit joissa on muidista tai muusta sellaisesta juttua.
Tässä se nyt kuitenkin.
http://pakynblogi.vuodatus.net/

Alkuperäinen kirjoittaja Päky;26543686:
Koska ei halua kirjoittaa vaan itselleen. Tai ainakin musta tuntuu välillä hölmöltä kirjoittaa jos kukaan ei kommentoi mitään. Noissa blogeissa kun ei ole vaan helppoa tykkäysnappulaa kuten fb:ssä. Vaikka aika helppo munkin blogia on kommentoida.
Siellä lähinnä virkkausta, maalausta, lapsijuttuja. Ihan tollanen perusblogi. Jotain kommenttia ois kiva saada, palautetta työstään ym. mutta ymmärrän että nykyään muotia on erikoiset blogit joissa on muidista tai muusta sellaisesta juttua.
Tässä se nyt kuitenkin.
Päkyn Blogi

Täytyy tulla vierailemaan. Mun mielestä ne muotiblogit on yleensä aika tylsiä, vähän kun lukisi jotain mainoskuvastoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Päky;26543686:
Tässä se nyt kuitenkin.
Päkyn Blogi

Itsekkin noita kommentteja kaipailen. Kävijöitä on päivittäin kivasti mutta kommentointi vähäistä.
Itse pidän ihan perusblogeista eniten. Käsityöblogeista varsinkin.

Itsekkin noita kommentteja kaipailen. Kävijöitä on päivittäin kivasti mutta kommentointi vähäistä.
Itse pidän ihan perusblogeista eniten. Käsityöblogeista varsinkin.

Joo, komentit on mukavia. Ei ilkeät sellaiset tietysti niinkään, mutta toisaalta kaikki toiminta lisää aktiivisuutta blogissa, myönteistä tai kielteistä. Että kommenttia kehiin vaan. (poistan tyhmät kommentit hähhähhää)

Joo, komentit on mukavia. Ei ilkeät sellaiset tietysti niinkään, mutta toisaalta kaikki toiminta lisää aktiivisuutta blogissa, myönteistä tai kielteistä. Että kommenttia kehiin vaan. (poistan tyhmät kommentit hähhähhää)

Mä jätän kaikki paitsi tietenkin roskapostin poistan heti.

Yhteistyössä