Missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie en saa soitettua mun LillaSysterille :kieh: Molemmilla saunalahden liittymä... Ilmottaa vaan että valitsemasi numero ei ole käytössä :o Viestitkään ei mene perille... LillaSysteri pystyy soittaa ja laittaa viestiä kuitenkin mulle...
Muille pystyn kyllä soittaa ja laittaa viestiä...

Juu ja ei aina näy ees puhelutiedoissa siellä toisessa päässä, että on yritetty soittaa vaikka mulla hälyttäs. Samaa oon huomannut, että ilmottaa ettei numero oo käytössä.

Mulle tuli myös nuita tuplalaskutuksia. Eipä oo ollu saunalahtee enää vuosiin.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Mut hei, mullahan on saunalahti ollu koko ajan. En mä mitää liittymää oo vaihtanu :D Koita soittaa siihen numeroon minkä annoin niin se on ainakin ilmainen =)

Jaa mie oon jummartanu sitten väärin... Eli sie vaihoit vaan liittymätyyppiä saunalahella?

No nyt on soitettu vikailmotukseen... Pikkasen reilu tunnin JONOTIN ja varsinainen puhelu kesti abaut 5min :kieh: Eikä vielä selvinny mitään... Tyyppi soittaa miulle jossain vaiheessa takas kun yrittää selvitellä asiaa...

Nonnih... Jotain vikaa oli reitityksissä kun tuo LillaSysteri meinas vaihtaa liittymää mutta ei sit vaihtanukaan... Vartin päästä pitäs taas toimia soitot ja viestit... Tuntuu vaan ihan hölmöltä että miks mie olin ainoo johon tuo vaikutti :o

Yhteistyössä