Missä vika?? Osaisko joku sanoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maria

Vieras
asia menee siis näin. En ole ollut muutamaan vuoteen yhdynnässä. Näin kuitenkin kävi 2 viikkoa sitten, mulla oli menkat menossa noin kolmatta päivää juuri akti-aikaan. No, ei siinä mitään, mutta kun siitä asti on jatkunut ne menkat.. vuoto on vähäistä, mutta vuotoa kuitenkin. Välillä jo luulen että loppuu kun on ruskeeta ja niin vähästä ettei sidettä tarvis, mutta sitten seuraavana päivänä huomaankin että veri on taas kirkasta ja parempi olla se suoja housuissa.
Mun menkat on AINA olleet säntilliset, eikä ne oo kestäneet kuin n.3 pv.

MENETINKÖ NEITSYYDEN UUDELLEEN VAI MIKÄ KUPPA ISKI??? Mitään kipuja ei oo että ois paikat rikki tms. :(
Ei kai tämä voi raskautta olla? Asia alkaa kohta jo ahdistaa, koska ei tää normaalia ole. Mitään paniikkia en ole vielä ottanut, aattelin että kroppa nyt sekoilee vaan jostain syystä.

no jos on ollu pitkä tauko seksin harrastuksessa niin voi tullakin hieman verta ku ei alapää oo tottunu siihen et yhtäkkiä sielä onkin jotain toimintaa... ja jos limakalvotkin hieman kuivat ja herkät...

vuoto ei välttämättä johdu yhdynnästä.
mulla kesti vuotoa n.4vk ja kävin lääkärissä ja sain hormoonipillereitä jolla vuoto saatiin loppumaan. epäili sitä joksikin munasoluksi, joka on "melkein irronnut" mutta jostain syystä jumissa tms.
tietenkin lääkärissä tosiaan kannattaa käydä, jotta suljetaan pois tulehdukset, raskaus tai muut kohdun ongelmat.
Mulla se vaan tunnusteli alakautta ja vatsan päältä, otettiin virtsanäyte ja määrättiin lääkkeet.

Yhteistyössä