missä vika???? onko oikeita naisia vielä olemassa???

helmeilevä urpo

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
1 881
0
36
missä vika??? onko oikeita naisia vielä olemassa???
herää väkisinkin tuollainen kysymys kun tässä olen deittaillut muutamia naisia.
yksi on vain ns. vakipanon virkaa tarjoamassa...
toinen pyörii tuulimyllyn lailla et joo ei joo ei..
kolmas heti suunnittelee hääpäivää ym :laugh:

eli kysyisinkin et näiden pitkien vuosien aikana kun olin parisuhteessa,
mitä tapahtui tasapainoisille ja ns. normaaleille naisille??
kaikille kelpaa kyllä peitonalus temmellys ja siitä ei olis puute :p

mut jos haluaa kypsää suhdetta kaikkinensa niin ei sit millään tunnu osuvan kohdalleen :headwall:

eli voisiko joku ystävällisesti valaista tätä tilannetta minulle :flower:

Oivoi. Ja naiset kun etsivät niitä kunnon miehiä mutta ei niitä vaan löydy. On nelikymppistä kiertolaista ties monennellako kierroksella, on peräkammarinpoikia ja on kukasta kukkaan liiteleviä kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
ei vain minun kohdalle ole osunut yhtään sellaista joka olisi ns. normaalisuhdetta kykeneväinen ylläpitämään.. eli väärässä paikassa väärään aikaan???

Öööh, siis sun kohdalle ei ole osunut suhteen ylläpitäjää? Mahtaisitko itse pystyä sitä suhdetta sitten ylläpitämään? Yleensä parisuhteessa on kaksi osapuolta, joiden pitäisi jotain asian eteen tehdä...

Missä olet näihin naisiin sitten törmännyt? Sokkotreffeilläkö?
Olet tainnut todella olla väärässä paikassa väärään aikaan.
Aloita syksyllä harrastus, joka todella kiinnostaa sinua ja ehkä tulevaa kumppaniasi. Voit löytää tämän "normaalin" naisen sitä kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja turpo86:
ei vain minun kohdalle ole osunut yhtään sellaista joka olisi ns. normaalisuhdetta kykeneväinen ylläpitämään.. eli väärässä paikassa väärään aikaan???

Öööh, siis sun kohdalle ei ole osunut suhteen ylläpitäjää? Mahtaisitko itse pystyä sitä suhdetta sitten ylläpitämään? Yleensä parisuhteessa on kaksi osapuolta, joiden pitäisi jotain asian eteen tehdä...

kyllä osaan ylläpitää suhdetta ja hoitaa sitä loppuun asti sitä ei ole kukaan koskaan pystynyt epäilemään...

kyllä osaan ylläpitää suhdetta ja hoitaa sitä loppuun asti sitä ei ole kukaan koskaan pystynyt epäilemään...

älä välitä, toiset puhuu kakkaa ku ne ei tiedä mistän mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
sekin vielä :ashamed: no eikai muu auta kuin katsella ja toivoa et joku jostain löytyisi ja osaisi
ne pienet mutta tärkeät asiat parisuhteessa :heart:
tosin voi olla hakusessa...

:hug:
Mä löysin kultani täältä plussalta. :whistle:

siis apua, oletko sä oikeasti sen..hmmm..nyt en muista sen miehen nimeä jolle flirtit täällä...että oikeassakin elämässäkö kohtasitte ja olette pari?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

jep moni ei tiedä tilannetta ja tutkimatta hutkii

proffahan se olikin joo...höh..no sit täällä pyöri se..voi elämä,mulla on dementia...paitsi että se voi olla nainenkin?ieieeieieieiei..älä pidä hullua jännityksess:)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

jep moni ei tiedä tilannetta ja tutkimatta hutkii

no onhan meillä toisemme :hug:
ja jos me ollaan vielä 20 vuoden päästä epätoivoisia sinkkuja niin sit muutat tänne etelään kunhan tytöt on lentänyt pesästä pois :D

missä vika???? onko oikeita naisia vielä olemassa???
herää väkisinkin tuollainen kysymys kun tässä olen deittaillut muutamia naisia.
yksi on vain ns. vakipanon virkaa tarjoamassa...
toinen pyörii tuulimyllyn lailla et joo ei joo ei..
kolmas heti suunnittelee hääpäivää ym :laugh:

eli kysyisinkin et näiden pitkien vuosien aikana kun olin parisuhteessa,
mitä tapahtui tasapainoisille ja ns. normaaleille naisille??
kaikille kelpaa kyllä peitonalus temmellys ja siitä ei olis puute :p

mut jos haluaa kypsää suhdetta kaikkinensa niin ei sit millään tunnu osuvan kohdalleen :headwall:

eli voisiko joku ystävällisesti valaista tätä tilannetta minulle :flower:

Voi Urpo. Siinähän se vastaus on, sun omassa tekstissäs. Olette kaikki noin nelikymppisiä, oletan. Se yks on sitä mieltä, että yksin on helppoa ja mukavaa. Ainoo mitä nainen mieheltä tarvii, on kunnon pano.

Numero kolme taas ei halua olla yksin, vaan epätoivon siivittämänä teke kaikkensa saadaksen sut alttarille ja mielellään vielä lapsellekin isäks. Tik tak tik tak kello tikittää...

Sitten oli se kakkonen. Se horjuu näiden kahden välimaastossa. Ei osaa päättää, kummalle puolelle aitaa jäis. On tänään yhtä mieltä ja huomenna taas toista. Ja kun sä kysyt jotain, ne mielipiteet häviää sen päästä ja se vastaa, et en mä vaan tiedä.

Kyllä niitä "oikeitakin" naisia kuitenkin vielä on. Me ollaan vaan niitä ujomman sorttisia ja vaaditaan vähän työtä meidän löytämiseksi. :)

Osallistu Marttojen kokkaus kurssille, sieltä saattais tärpätä
tai miksei vaikka saksankielen/ espanjan kurssilta jossakin iltaopistossa.
Täyspainoiset ja järkevät naiset ei hae aviomiestä pubeista

Yhteistyössä