Missä vika kun kirppispöydälläni ei mene vaatteet kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Hintaesimerkkejä:

Täysin kulumaton Lassie-toppahaalari 6 e, musta, toinen Lassie Supratech, tummansininen, myöskin hyväkuntoinen ja kulumaton, 7 e. Progress vk-haalari, myöskin täysin kulumaton, 7 e.

Poikien HM toppatakki 2 e

Poikien Ciraf toppatakki, käyttämätön 3 e

Poikien paidat kokoa 98-104 0,5-1 e

Vauvan bodyt 50 cnt

Potkarit 20-50 cnt

Vauvan housuja 50 cnt

Naisten farkkuja 1,5 e

Naisten neuleita 1-2 e

Naisten HM kevättakki 5 e

Tyttöjen uudet farkut, laput kiinni (ovh. 24,90) 2,5 e

Tyttöjen trikoopaitoja 0,5- 1 e

Kaikki vaatteet pestyjä, silitettyjä ja hyväkuntoisia.

Ei pitäisi liikaa hintaa olla, ja käyn joka päivä viikkaamassa vaatteet pinoihin.

Mikä ihme kun ei mene kaupaksi? Pöytä on ollut 2 vk jo, mutta vasta 17 e voitolla olen...( siis pöytävuokran jälkeen)

Hinnat ovat edullisia, siitä ei pitäisi olla kiinni. Lisäksi jos vaatteet on ehjiä ja puhtaita ja hyväkuntoisia, ei tule mieleen kuin että tuolla kirppiksellä ei käy paljon asiakkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25649527:
Vaikuttaisiko alennusmyynnit kanssa?
Itse ainakin tein alesta tosi paljon kivoja löytöjä.

Joku tuollainen syy täytyy olla, kun en sitä millään löydä myymistäni tuotteista tai hinnoista.

Liikaa tavaraa kerralla, se karkottaa paljon ostajia, jos joutuu kaivelemaan hirveästi.
Vaikea hahmottaa, mitä kokoja on myynnissä, kun kokohaitari tuntuu olevan suuri ja on tytölle ja pojalle ja aikuiselle, oletko lajitellut koon mukaan ja selkeästi merkinnyt, mistä löytyy mitäkin?

[QUOTE="vieras";25649542]Ei ole enää toppa-aika. Alemyynnit ja onko vaatteesi sellaisia mistä iso yleisö ei tykkää, kuoseiltaan?[/QUOTE]

Enemmän taitaa kyllä olla nyt sitä kevätvaatetta myynnissä. Ainakin tuossa mun vakikirpalla.

nyt on vähän huono aika myydä toppaa. tuskin lassieta kukaan ostaa ens talvea varten varastoon, sitä kun saa halvalla ens syksynäkin. jos myisit vaikka tickettiä niin saattais mennä kaupaks tähänkin aikaan vuodesta. progress on mulle tuntemattomampi merkki ja sen hinta kuulostaa kalliilta, mutta en tiedä sen ominaisuuksista.

noista sisävaatteista en tied, ovatko sitten vanhanaikaisia tai muuten rumia kun eivät mee kaupaks?

Alennusmyynnit syö vielä kirppismyyntiä, talvivaatteet on pääosin ostettu ja kevätvaatteilla ei ole vielä kiire. Vaatteet eivät ole kalliita, mutta ovatko nykymuotia vai -90 luvulta. Ne voi olla myös vain sellaista perusvaatetta, jota on paljon tarjolla, joten niistä koskaan kaikki ei mene kaupan.

[QUOTE="ellis";25649555]Väärän kauden vaatteita, väärä aika eli aleaika. Siinä syyt.[/QUOTE]

Siis nuo ovat olleet tuolla melkein kaksi viikkoa eli 31.1 lähtien. Täällä on pakkasta vielä maalis-huhtikuulle asti.

Ja siis noiden lisäksi on kyllä kevätvaatteitakin.

Alennusmyynnit syö vielä kirppismyyntiä, talvivaatteet on pääosin ostettu ja kevätvaatteilla ei ole vielä kiire. Vaatteet eivät ole kalliita, mutta ovatko nykymuotia vai -90 luvulta. Ne voi olla myös vain sellaista perusvaatetta, jota on paljon tarjolla, joten niistä koskaan kaikki ei mene kaupan.

Vaatteet ovat 1-2 v. vanhoja eli ihan nykyaikaisia. Eivät ole mitään kalliita merkkejä, ihan vaan H.M, Lindex, Kapp Ahl, Esprit, Name It ja muutama Cirafin vaate.

Ovat kyllä ihan perusvaatteita, mutta ihmetyttää vaan kun vuosi sitten samaan aikaan sain viikossa samanlaisella matskulla 287 e...

[QUOTE="vieras";25649550]Liikaa tavaraa kerralla, se karkottaa paljon ostajia, jos joutuu kaivelemaan hirveästi.
Vaikea hahmottaa, mitä kokoja on myynnissä, kun kokohaitari tuntuu olevan suuri ja on tytölle ja pojalle ja aikuiselle, oletko lajitellut koon mukaan ja selkeästi merkinnyt, mistä löytyy mitäkin?[/QUOTE]

Ei ole liikaa tavaraa, on iso pöytä, ja osa rekissä henkareissa. Ja vaatteet on lajiteltu koottain, ja olen laittanut laput mitä kokoja kussakin pinossa on.

[QUOTE="vieras";25649542]Ei ole enää toppa-aika. Alemyynnit ja onko vaatteesi sellaisia mistä iso yleisö ei tykkää, kuoseiltaan?[/QUOTE]

Siis rekissä roikkuu henkarissa kaksi toppahaalaria ja kaksi toppatakkia, loput kevätvaatteita, on noiden lisäksi keväthaalaria, kevättakkia, t-paitaa tms., en nyt jotenkin usko että nuo pari talvivaatetta voivat vaikuttaa...

Just itselläki lastentarvikekirppiksel pöytä, omistaja sanoi et lelut, kirjat jne menee kaupaks, mut vaatteista on nyt joka paikas vähä ylitarjontaa. Jotaki vein ja hinnoittelu kutakuinkin samaa, syksyllä olin itse myymäs ja noit perusvaatteit oli laatikos maininnal 1e/3kpl, ehkä 1-2 henkilöä ees vilkaisi mitä on... Meilläki tulee niin paljon tutuilta jne, että tosiaan harvoin itsekään ostan, ilmeisesti monella muulla sama homma.

[QUOTE="a p";25649745]Siis rekissä roikkuu henkarissa kaksi toppahaalaria ja kaksi toppatakkia, loput kevätvaatteita, on noiden lisäksi keväthaalaria, kevättakkia, t-paitaa tms., en nyt jotenkin usko että nuo pari talvivaatetta voivat vaikuttaa...[/QUOTE]

Kevätvaatteita löytyy Progressin haalarin lisäksi Skilan kevättakki ja -haalari, Softshell-takki, lisäksi kahdet Jonathanin vk-rukkaset sekä kaksi Jonathanin vk-pipoa. Kaikki ovat viimevuotisia, täysin ehjiä eikä ole haalistumia tai kulumia, sellaisia en vienyt edes myyntiin. Ja pääasiassa lasten vaatteet ovat poikien, koko 98-104, tyttöjen vaatetta on vain ihan muutama vaate 152-kokoa, samoin vauvojen vaatetta on vain yksi n. 25 cm korkea pino.

Mä arvelen, että sun pöytä on täynnä noita vaatteita, siis liian täynnä. Jotain krääsää jos mahtuu pöydälle lisäksi, niin herättää kiinnostusta paremmin. Vaatevyöryt montaa kokoa on luotaantyötäviä.

Jos siellä ei vaan käy nyt sellaista porukkaa, joka ne ostaisi. Ainakin nää pakkaset on saattaneet jonkin verran verottaa ostajakuntaa. Autot ei käynnisty ja lasten kans ei voi pitkiä martkoja pakkasessa kävelläkään....

Älä viikkaa pinoihin...itse en jaksa pinoihin edes koskea, kun en jaksa alkaa viikkaamaan takaisin, enkä kehtaa sotkea pöytää. Levitä jotenkin nätisti auki, mutta niin, että pysyvät koottain.

Mä olen huono vastaamaan kun en paljoa kierrä kirppiksiä mut vika on juurikin siinä et ne viikataan pinoihin. Roikkuvat vaatteet on ok selata mut jos mä kierrän niin en todellakaan halua koskea niihin viikattuihin pinoihin kun inhottaa muutenkin kirppilsillä koskea kamoihin kun toiset tuo niin likasia. Huutonetissä saisit luultavasti paremmin kaupaksi ja sieltä on kiva ostaa kun on kuvat ilman et tarttee alkaa penkoon mitään.

[QUOTE="...";25649800]Mä arvelen, että sun pöytä on täynnä noita vaatteita, siis liian täynnä. Jotain krääsää jos mahtuu pöydälle lisäksi, niin herättää kiinnostusta paremmin. Vaatevyöryt montaa kokoa on luotaantyötäviä.[/QUOTE]

Niinkuin jo aiemmin sanoin, pöytä ei ole liian täynnä- pöytä on iso ja siinä on 3 eri tasoa, joista yksi vähän pienempi.

Poikien paidat jotka ovat sissa samaa koko 98-104, ovat Lindexin örkkipaitaa, Bamsea, HM:n värikkäitä paitoja yms.

Ei ole tosiaankaan mitään isoja röykkiöitä, ja koot on merkattu lapuilla.

Ja viime vuonna kun tuli se melkein 300 e viikolta, niin oli paljon enemmän vaatetta, se ei kuitenkaan menekkiin vaikuttanut.

Ei tuota ehkä pysty mitenkään selittämään miksei mene. :-(

[QUOTE="vieras";25649816]Joku näistä mättää:

-vaatteet "rumia"
- hinnat korkeat (ei sinun kohdalla tämä)
- vaatteet huonosti esillä
- kirpputorilla liian vähän asiakaskuntaa[/QUOTE]

Ei ole tosiaan huonosti esillä eikä liikaa, vaatteet eritelty kokojen mukaan ja laput ilmaisemassa missä on mitäkin kokoa. Vaatteet ei ole rumia, noh, ainakaan minun mielestäni, värikkäitä ja hyväkuntoisia, ei haalistuneita tai tahraisia.

Luulen että väki ei vaan liiku.

Yhteistyössä