A
Auttakaa äiskää pulassa
Vieras
Kuulostan ehkä uusavuttomalta mutta meillä mies tekee pitkää päivää (lue; on AINA töissä) ja mä oon kotona 1v7kk ja 2kk ikäisten poitsujen kanssa. Isompi nukkuu yhdet päikyt sisällä, pienempi nukkuu useammat, ulkona tai sisällä. Mutta mulla on konkreettinen ongelma etten pysty missään välissä siivoomaan! Isompi kun nukkuu sisällä niin imuria ei voi hurruuttaa päiväunien aikaan ja muutoin hän on koko ajan kiipeämässä jonnekin tms ja hieman pelkääkin imuria eli hänen hereillä ollessaan ei siivous kertakaikkiaan onnistu!
Miten te muut ootte pitäneet kodin puhtaana? Mulla jaksaminen riittäis siivoomiseen, pikemminkin menee hermo kun on hiekkaa ja länttejä ym ym lattiat täynnä ja mielelläni parin päivän välein imuroisin ja pyyhkisin lattioita mutten kertakaikkiaan keksi missä välissä! Esikoinen ei ole mitenkään herkkäuninen mut tuohon imurin ääneen kyllä herää...
Miten te muut ootte pitäneet kodin puhtaana? Mulla jaksaminen riittäis siivoomiseen, pikemminkin menee hermo kun on hiekkaa ja länttejä ym ym lattiat täynnä ja mielelläni parin päivän välein imuroisin ja pyyhkisin lattioita mutten kertakaikkiaan keksi missä välissä! Esikoinen ei ole mitenkään herkkäuninen mut tuohon imurin ääneen kyllä herää...