Missä välissä Raisioon on tullut IKEA????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh?

Vieras
Siis olen luullut, etten ikinä pääse käymään ikeassa kun on Helsingissä 200km päässä, mutta tuossahan on aivan lähellä ikea myös :o häh???

Kuinka iso se on??

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Siis olen luullut, etten ikinä pääse käymään ikeassa kun on Helsingissä 200km päässä, mutta tuossahan on aivan lähellä ikea myös :o häh???

Kuinka iso se on??

missä tynnyrissä sä oot kasvanut???

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

Kuinka iso se on??

Jos et ole huomannut niin se on kyl ihme , onhan se ollu siellä jo aika kauan.

no en ole ikinä käynyt :o onko se jotain uutta ettei joku ole ikinä käynyt?? :o

Autoa kun ei ole niin eipä junallakaan ole lasten kanssa tullut pelkästään ikean takia lähdettyä Helsinkiin. En asu siis Turussa, mutta ei täältä ole tuonne Raisioon kovin pitkä matka

Raision Ikea aukesi kesäkuussa 2008
On huomattavasti isompi kuin Espoo ja vähän Vantaatakin isompi ;)

Oletko tietoinen että ensi kesänä avataan Ikea Tampereelle?

Niin mutta etkö sä lue lehtiä tai käy Ikean nettisivuilla yms?
Mä en jotenkin ymmärrä miten voi välttyä tiedoilta jos vähänkin lukee lehtiä tai katselee telkkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:
Se on ollut tossa 1,5 vuotta ja on kokoluokaltaan samankokoinen kuin Espoonkin. Kuinka kaukana sä Raisiosta asut?

Espoo 18 000m2
Vantaa 23 000m2
Raisio 25 000m2

Aika paljon Espoota isompi, lisäksi Raisiossa ja Vantaalla on Espoota isompi valikoima.

Suomessa sijaitsevat tavaratalot

Suomessa IKEA-tavarataloja on tällä hetkellä kolme: Espoon Karvasmäessä (avattu 1996), Vantaan Kuninkaalassa (2003) ja Raision Kuninkojalla (2008)[3]. Neljäs ja Suomen suurin IKEA-tavaratalo tulee Tampereen Lahdesjärven alueelle ja avataan kesällä 2010. [4] [5] Viides IKEA-tavaratalo tulee Kuopion Matkukseen. [6] [7] Myös Vaasaan on suunnitteilla IKEAn tavaratalo. [8].

Alkuperäinen kirjoittaja MUTA:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja MUTA:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Olisko se ollut siinä jo pari-kolme vuotta? Ja yhtä iso, kun espoo...

EIKÄ OO!!! ÄLÄ HUIJAA!!!

No, en nyt tarkkoja neliöitä tiiä, mutta on niitä raisiossakin ihan riittävästi. Huokaus!

RAISIO ONKIN ISOMPI!

Jaa, ja mitä merkitystä sillä sitten on - ne on MOLEMMAT ihan riittävän suuria, jotta rahaa kuluu. En ole kumpaakaan mitannut, mutta kummassakin olen käynyt!

Äläkä viitti huutaa!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:
Se on ollut tossa 1,5 vuotta ja on kokoluokaltaan samankokoinen kuin Espoonkin. Kuinka kaukana sä Raisiosta asut?

Espoo 18 000m2
Vantaa 23 000m2
Raisio 25 000m2

Aika paljon Espoota isompi, lisäksi Raisiossa ja Vantaalla on Espoota isompi valikoima.

Ai niillä olikin noin paljon eroa. Muistelin vaan, ku hain sinne kesätöihin sillon ekana kesänä, että olis ollu vähän isompi ku Espoo, mutta ehkä sekotin sen sit Vantaan kauppaan.

No juu Espooseen tulee uusi ja suurempi Ikea, en kylläkään tiedä tarkasti koska, mutta muutama kuukausi sitten siitä kirjoiteltiin lehdissä. Vaikka en kyllä tiedä vaihteleeko se valikoima Suomen Ikeoissa yhtään koon mukaan kun kuvasto kuitenkin on sama ja kaikki tuotteet on ymmärtääkseni kaikissa myymälöissä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No juu Espooseen tulee uusi ja suurempi Ikea, en kylläkään tiedä tarkasti koska, mutta muutama kuukausi sitten siitä kirjoiteltiin lehdissä. Vaikka en kyllä tiedä vaihteleeko se valikoima Suomen Ikeoissa yhtään koon mukaan kun kuvasto kuitenkin on sama ja kaikki tuotteet on ymmärtääkseni kaikissa myymälöissä.

olet ymmärtänyt väärin.

Yhteistyössä