Missä vaiheessa vedät pitkikset farkkujen alle?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Tuli vaan mieleen, kun kaveri sanoi kaivaneensa jo pitkikset esiin, kun aamuisin on niin kylmä, ja minä vasta mietin että pitäisikö kohta alkaa ylipäätänsä käyttämään sukkia, kun lokakuukin lähestyy. Kun kaveria kuulemma paleltaa heti kun lämpötila menee alle 15 asteen... ja minä kaivan ne pitkät kalsarit esiin vasta kun lämpötila laskee jonnekin -20 tai -25 paikkeille. Sinne asti pärjään oikein hyvin pelkissä farkuissa ja ohuissa nilkkasukissa... Niin on erilaisia ihmisiä.

Missä vaiheessa teillä kaivetaan kalsarit esiin?

mulla on ollut jo kun olen aamulla 6 aikaan kävellyt töihin. on ollu jotain +4 astetta.
muutoin aletaan kaivelee kun tuolla +5 ja nollan tuntumissa alkaa olee päivälämpötilatkin.

Paksuja sukkiksia alan käyttää juurikin jossain -15 asteen alapuolella.
Toisinaan käytän kyllä villasäärystimiä, jo noin -10 asteen tienoilla. Ne ovat ihanan lämpimiä.

en koskaan normivaatteiden alla pidä mitään sukkiksia tai pitkiksiä.
joskus ulkoillessa laitan talviulkohousujen alle jos pakkasta on oikein (-30) on silloin vielä ihan pakko vaikkapa ilotulitusta mennä katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä en käytä pitikiksiä farkkujen alla koskaan :x

Näin.

En mäkään. Saa olla tosi paljon pakkasta, että laitan edes sukkahousut joidenkin housujen alle. Kuitenkin pidän usein talvisaappaita ja pitkää takkia, niin ei niille pitkiksille tai sukkiksille ole juuri tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä en käytä pitikiksiä farkkujen alla koskaan :x

Näin.

En mäkään. Saa olla tosi paljon pakkasta, että laitan edes sukkahousut joidenkin housujen alle. Kuitenkin pidän usein talvisaappaita ja pitkää takkia, niin ei niille pitkiksille tai sukkiksille ole juuri tarvetta.

Lisään vielä, että ulkoilu on sitten asia erikseen, ja silloin käytän urheilukerrastoa, mutten sitäkään ihan vielä.

Tuskin missään vaiheessa :whistle:
En muista täällä etelässä olleen niin kovia pakkasia vähään aikaan et koivet palelis.

Tietysti jos lähen ulkoilemaan pidemmäks aikaa niin sit...

huhhuh mammat, otteeko kaikkia eteläisimmästä suomesta, ajelette oven eestä autolla seuraavan oven luokse?
johan se pissarakkokin alkaa tuolasesta oirehtimaan, kalsarit nyt jalkaan vips!!

Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:
huhhuh mammat, otteeko kaikkia eteläisimmästä suomesta, ajelette oven eestä autolla seuraavan oven luokse?
johan se pissarakkokin alkaa tuolasesta oirehtimaan, kalsarit nyt jalkaan vips!!

Tampereen seudulta, eli suht etelästä, mutta kyllähän toiset nyt vaan palelee herkemmin. Ja itse ainakin sanoinkin, että muuten en ikinä pidä, mutta ulkoillessa sitten ulkoiluvaatteiden alla. Kysyttiin kuitenkin farkuista.

Hyi, ei farkkujen alla voi käyttää pitkiksiä tai edes sukkahousuja. :X
Liian ahdistavaa, enkä kyllä vaihda kokoa suurempiin vain sen vuoksi, että saisin kalsarit tungettua alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:

Juu ei olla :D Enkä eläissäni ole pissatulehdusta sairastanut että se siitä :wave: Ja kyllä kuljetaan pyörällä, rattailla ym. Vedän toppahousut sitten jalkaan jos niin kylmä, en pidä että on monet housut päällekkäin. Ja kai se on läski mikä lämmittää :laugh:

Yhteistyössä