Missä vaiheessa sikiön liikkeet on alkaneet tehdä kipeää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erittäin raskas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erittäin raskas

Vieras
Kun tuntuu, että jo nyt rv 29 vaavi koittaa tunkeutua kyljestä läpi. Majailee siis jostain syystä mielellään vain toisella puolen vatsaa ja potkii tuonne kylkiluihin päin ja työntää peppua kyljestä läpi. Päätä porailee sitten tuonne vastakkaiselle puolelle alavatsaan. Ilmeisesti kookas vauva on tulossa, enkä itse ole kovin isokokoinen, voiko se vaikuttaa asiaan? Jo vauvan kyljen kääntö näkyy vatsan pinnassa sellaisena möykyn liikkumisena ja potkut hytisyttää koko mahaa. Vauvan hikkakin näkyy jo ulospäin. Miten ihmeessä se mahtuu olemaan tuolla vielä 10 viikkoa?

Voi kuule, se voi olla siel vielä 13 viikkoa. :saint: Mulla ei ole tehnyt varsinaisesti kipeää kuin esikoista odottaessa. 2 muuta ovat olleet selvästi rauhalllisempia. tai sit "paikat "ovat jotenkin venyneet ettei ole sillai sattunut. Itse olen kas pienikokoinen, tosin vauvatkin ovat olleet pienoä.

Kun tila alkaa pienenee liikkeet vähenee ja se kauhea hyörintä.
täällä menossa rv31+3 ja vauva kyllä heiluu miten sattuu vielä ja ei ole edes raivotarjonnassa. mielenkiinnolla odota millainen show se on kun kääntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Voi kuule, se voi olla siel vielä 13 viikkoa. :saint: Mulla ei ole tehnyt varsinaisesti kipeää kuin esikoista odottaessa. 2 muuta ovat olleet selvästi rauhalllisempia. tai sit "paikat "ovat jotenkin venyneet ettei ole sillai sattunut. Itse olen kas pienikokoinen, tosin vauvatkin ovat olleet pienoä.

Mulla tekee kohtu vielä sellasta, että kun vauva esim. työntää peppua kyljestä ulos niin kohtu kovettuu siitä kohtaa, tai vain siltä puolelta, supistaa ikävästi, mutta toinen puoli on ihan pehmeä. Kuitenkin kun tulee kunnollinen supistus, niin tuntee, että kyllä sitä kohtua siellä toisellakin puolella on ihan yhtä paljon. Kohtu ylettyy nyt jo istuessa kylkiluihin, makuulla johonkin navan ja rintalastan puoleen väliin. Mihin suuntaan se tuosta mahtuu enää kasvamaan, ulospäin sitten ilmeisesti.

Ei oo kuule vauvan koko tai sinun koko ongelma. Itse pitkä ja isokokoinen, esikko painoa häthätää 3000g syntyessään ja kipeetää juu teki ja samoilla viikoilla oli jo tukala olo...

Alkuperäinen kirjoittaja annuska:
Kyllä se mahtuu kun sinä venyt :)
Musta tuntu ihanalta se möyriminen.

Onhan se ihanaakin. Mulla vaan tosi supistusherkkä kohtu (olen sairaslomalla sen takia) ja kohtu supistelee välillä tosi napakasti kun vauva oikein myllää. Ja kun on koko päivän supistellut kovasti, niin kohtu on arka vielä seuraavanakin päivänä.

Yhteistyössä